Ämpäri ei kyllä ois mun ykkösvalinta threesomeen. Mitä helvetin iloa lapamadosta on?Oon kuullu myös et eukolle voi laittaa ämpärin päähän, mutta se kuulostaa kyllä hiukka pelottavalta kolmen kimpalta
Ämpäri ei kyllä ois mun ykkösvalinta threesomeen. Mitä helvetin iloa lapamadosta on?Oon kuullu myös et eukolle voi laittaa ämpärin päähän, mutta se kuulostaa kyllä hiukka pelottavalta kolmen kimpalta
No se on pitkä ja paksu.Ämpäri ei kyllä ois mun ykkösvalinta threesomeen. Mitä helvetin iloa lapamadosta on?
Ja löysä ja velttoNo se on pitkä ja paksu.
En mä oo mitään poistanuKannattiko poistaa nikki. Siks mäki sen edellisen poistin, mut heti jatku pommitus ku tein uuden.
Pitsi tais hakkeroitua mun tiedostoihin, toi on nimittäin mun kuvamatskuista.ommuutten melko kurvikas toi pitsin uus omakuva-avatar
No mikset kirjottele sillä Siellä on varmaan yyveeboksi täynnä jo.En mä oo mitään poistanu
Tuu hakeen. Vähän panettaiskin.Paheksuttavaa vonkaamista, antakee tytyt torttua
Olen jo matkallaTuu hakeen. Vähän panettaiskin.
Hyvä. I'll be waitin'Olen jo matkalla
Mä ainakin jätin siivoomatta. Voisko johtuu siitä?Mitä te ootte viikonloppuna tehneet tai jättäneet tekemättä, kun maanantaipäivänä on jo jutut vonkaamista ja velttoa lapamatoa?
Eikö tosta voi hyvin päätellä ketkä on sinkkuja ja ketkä naimisissa...Mitä te ootte viikonloppuna tehneet tai jättäneet tekemättä, kun maanantaipäivänä on jo jutut vonkaamista ja velttoa lapamatoa?
Kirjotanhan sillon kun pystyn kirjautuu. Nyt oon töis ja hirmu hankala ruveta täs mitää kirjautuu. Että vo kaus iestejä vaan poksi täyteenNo mikset kirjottele sillä Siellä on varmaan yyveeboksi täynnä jo.
En juonu yhtään alkoholia Ja ruutis alotti.Mitä te ootte viikonloppuna tehneet tai jättäneet tekemättä, kun maanantaipäivänä on jo jutut vonkaamista ja velttoa lapamatoa?
Mul on automaattinen sisäänkirjaus kännykäs.Kirjotanhan sillon kun pystyn kirjautuu. Nyt oon töis ja hirmu hankala ruveta täs mitää kirjautuu. Että vo kaus iestejä vaan poksi täyteen
Taas on aika pahoittaa jonkun kukkahatun mieli. Toihan on täysin sopimatonta viiskymppiselle akankuikulalle.ommuutten melko kurvikas toi pitsin uus omakuva-avatar
empäs vaan se harmaa joka paljasti että mää vonkaan harmailta yyveelläEn juonu yhtään alkoholia Ja ruutis alotti.
paheksun syvästi että on käyty vilauttemassa vieraissaMä kävin vilauttelemassa iwebissä lauantaina. Ei tee mieli vonkua eikä tahdo vonkuja.
Taas on aika pahoittaa jonkun kukkahatun mieli. Toihan on täysin sopimatonta viiskymppiselle akankuikulalle.
Ei täällä saa. Ilkiö-modet poistelevat vilauttelu-kuvat.paheksun syvästi että on käyty vilauttemassa vieraissa