meinaakko että ketjun leidit eivät julkisesti tohi tunnistaa että on tullut twoossa jaeltuaEt oo kysellyt yksityisviesteillä?
oisko nuo niinkin siveitä?
meinaakko että ketjun leidit eivät julkisesti tohi tunnistaa että on tullut twoossa jaeltuaEt oo kysellyt yksityisviesteillä?
Eiku meinasin että vonkaa twoossa yksityisviestein jos täälläki onnistut harmailta silleen vonkaamaanmeinaakko että ketjun leidit eivät julkisesti tohi tunnistaa että on tullut twoossa jaeltua
oisko nuo niinkin siveitä?
no voi hitsin hitsi, just menin poistamaan tilini sieltä twoostaEiku meinasin että vonkaa twoossa yksityisviestein jos täälläki onnistut harmailta silleen vonkaamaan
Nii, täällä on aika tylsän ja harmaan näköstä porukkaano voi hitsin hitsi, just menin poistamaan tilini sieltä twoosta
siellä sentään olis nähny mimmoselta sutturalta vonkaa
Mut jos panee takaa niin eiks se oo ihan sama minkä näköstä ämmää jyystää.no voi hitsin hitsi, just menin poistamaan tilini sieltä twoosta
siellä sentään olis nähny mimmoselta sutturalta vonkaa
periaatteesa naamalle on se ja sama mutta kun noista harmaista ei tiedä edes että kumpaa sukupuolta ne on vai onko kumpaakaanMut jos panee takaa niin eiks se oo ihan sama minkä näköstä ämmää jyystää.
Ei kai sekään oo niin justiinsa. Ronkelit runkkaa.periaatteesa naamalle on se ja sama mutta kun noista harmaista ei tiedä edes että kumpaa sukupuolta ne on vai onko kumpaakaan
kuinkakohon tässä ny tekis kun pitsi neuvoo että jatka vonkaamista ja harppisaksan tiedustelupalvelun ylikapelimestari sanoo että herkiä poies?Ei kai sekään oo niin justiinsa. Ronkelit runkkaa.
Ensin vonkaat ja sitten lopetat jos ei käy flaksikuinkakohon tässä ny tekis kun pitsi neuvoo että jatka vonkaamista ja harppisaksan tiedustelupalvelun ylikapelimestari sanoo että herkiä poies?
tässähän menee tämmönen astetta pöljempi maalaispoika ihan sekasin
Vonkaa pitsiltä. Se selkeesti haluaa sitä.kuinkakohon tässä ny tekis kun pitsi neuvoo että jatka vonkaamista ja harppisaksan tiedustelupalvelun ylikapelimestari sanoo että herkiä poies?
tässähän menee tämmönen astetta pöljempi maalaispoika ihan sekasin
Senkin jälkeen voi jatkaa ihan vähän, silleen varmuuden vuoks.Ensin vonkaat ja sitten lopetat jos ei käy flaksi
Mut toihan on ihan normaalia miehen elämää?Ensin vonkaat ja sitten lopetat jos ei käy flaksi
Ei oo minuu vongannu yksityisviesteinNiin just ruutis, lakkaa vonkaamasta.
Ai? Mua se vonkaa joka päivä. Lähettelee kuvia vehkeestäänkin.Ei oo minuu vongannu yksityisviestein
Ettet sekota vakoilukameraa ja yksityisviestejä?Ai? Mua se vonkaa joka päivä. Lähettelee kuvia vehkeestäänkin.
No en tietenkään, en mä niin seniili vielä ole. Vakoilukamerassa näkyvät vehkeet on asia erikseen...Ettet sekota vakoilukameraa ja yksityisviestejä?
Kannattiko poistaa nikki. Siks mäki sen edellisen poistin, mut heti jatku pommitus ku tein uuden.Mä oon nyt vähän loukkaantunu
Oon kuullu myös et eukolle voi laittaa ämpärin päähän, mutta se kuulostaa kyllä hiukka pelottavalta kolmen kimpaltaMut jos panee takaa niin eiks se oo ihan sama minkä näköstä ämmää jyystää.
Ei sen sulta tarvi vongata. Sulta se saa jo.Mä oon nyt vähän loukkaantunu