Jooo eivät näköjään kerkiä mitään tekemäänEihän ne oo kyenneet nurtsia leikkaamaan saati kirjeitä kattelemaan, kun kahvitauon kahvi on kihahtanut huppuun...mennee jonnekin ens viikolle asian hoito...
Jooo eivät näköjään kerkiä mitään tekemäänEihän ne oo kyenneet nurtsia leikkaamaan saati kirjeitä kattelemaan, kun kahvitauon kahvi on kihahtanut huppuun...mennee jonnekin ens viikolle asian hoito...
Atm ?Mää odottelen kuljetusta Raumalta, että saan kaljan- ja viininjuontiseuraa
Ei atm asu Raumalla. Mut nähtiin sen kans kyl viime viikolla, käytiin muksujen kaa hoplopissa (on muuten saatanallinen mesta).Atm ?
Jos hän, niin kertoilepa terkkusia
Meinasin toivotella hurvatonta iltaa mutta sehän on nyt selvä asia ...tai ei siis selvä....vaan varma tjtn...
Jaa*alhainen pääkkönen*...ei muuten asunutkaanEi atm asu Raumalla. Mut nähtiin sen kans kyl viime viikolla, käytiin muksujen kaa hoplopissa (on muuten saatanallinen mesta).
Yhen nettikaverin kans ollaa suunniteltu täs vajaa kaks vuotta kaljottelua ja nyt vihdoinkin käy aikataulut yksiin! Hurvatonta ja turvatonta iltaa on varmasti luvassa tässä seurassa
Mukavaa / mahtavaa ja hervotonta iltaaEi atm asu Raumalla. Mut nähtiin sen kans kyl viime viikolla, käytiin muksujen kaa hoplopissa (on muuten saatanallinen mesta).
Yhen nettikaverin kans ollaa suunniteltu täs vajaa kaks vuotta kaljottelua ja nyt vihdoinkin käy aikataulut yksiin! Hurvatonta ja turvatonta iltaa on varmasti luvassa tässä seurassa
Eikä viinilaatikko huhujen mukaanJaahas taitaa postilla olla liian kiire ruohonleikkuussa kun maanantaina lähetetty maxikirje ei ole viekäkään perillä.
Eikä viinilaatikko huhujen mukaan
Nih,mokomatEikä viinilaatikko huhujen mukaan
Kesä kuivattaa vaikka tipan kerrallaan*peukuttaa*Nyt on kyl melko lähellä etten kotiudu töistä pöksyt märkänä
Oon mopolla. Saattaa Esteri ripsauttaa niskaan ja pöksyille kesäterveiset
....mie en vissiin mitn pahaa oo tehny...en tuhmaillutkaan...ja silti mua rankaistaan ALApeukulla
Sanot vaan ukkokullalle, että tulin kotiin ja mulla on pöksyt märkänä.Nyt on kyl melko lähellä etten kotiudu töistä pöksyt märkänä
Oon mopolla. Saattaa Esteri ripsauttaa niskaan ja pöksyille kesäterveiset
Viikonlopun puujalka - väckoslutens träben - weekends wooden leg:Atm ?
Jos hän, niin kertoilepa terkkusia
Meinasin toivotella hurvatonta iltaa mutta sehän on nyt selvä asia ...tai ei siis selvä....vaan varma tjtn...
..ei tässä kyllä synkistelemään ruveta , joten nassunen toisinpäin vaan*peukuttaa*
...ja täällä ruvetahan jo kiälillä puhumahanViikonlopun puujalka - väckoslutens träben - weekends wooden leg:
Milloin olet viimeksi ollut selvästi kännissä?
..olihan valkkaria kans ?Mörh.
Niiiiiin paska keli, että lohdutin itseäni osatamalla koko paketillisen rapuja ihan vain itselleni.
Olutta. Mun on pare pysyä kaukana snapseista...olihan valkkaria kans ?
No ei oo pakko, mennee ne ilmankin?..mutta ekalle pyrstölle pitäs olla se snapsi...vissiinkin
...ja ei muuta kuin herkuttelemaanOlutta. Mun on pare pysyä kaukana snapseista.
Kielitaitoani on kehuttu......ja täällä ruvetahan jo kiälillä puhumahan
Kielitaito on vain hyvästä *peukuttaa*...muodossa jos toisessaKielitaitoani on kehuttu...
Ihan oikeesti. Tuol ulkomailla työkielenä tuppasi olemaan lontoo - mut kerran vietin viikon pääasiassa ruåttalaisten kollegojen kanssa. Ja ne perhanat hoksasivat, että mä ymmärrän ruåttia sujuvasti... sit pitikin viikko pärjätä kouluruåttilla. Rankka viikko oli se.
Ravunsyönti on ruottalaisten keksimä tekosyy ryyppäämiselle...olihan valkkaria kans ?
No ei oo pakko, mennee ne ilmankin?..mutta ekalle pyrstölle pitäs olla se snapsi...vissiinkin