No hei, ei ookaan huomenna paha maailma ja kipiä tukkanen oottamassaen mä taida viittiä semmosia
No hei, ei ookaan huomenna paha maailma ja kipiä tukkanen oottamassaen mä taida viittiä semmosia
Paisteli ja sateli vuoronperään. En menny järveen, oli aallot senverran korkeet ja vesi märkää siinä laiturin nokassa.Eijeijeijei...pysy vaan kiinni siinä hyvin hankitussa happimyrkytyksessä*peukuttaa*
Kelit suosi ja vesi oli ihanaa jajaja ?
Ihan varmasti juo, jou !Ei kait päätön juo?
Sen vuoksi hänellä on hirveet varastot viinaa kun sitä ei kulu.
Älä mene asioiden edelle.Aamupano,päiväpano,iltapano,yöpano,ihan sama kuhan on oman kull... kullan kanssa.
...eli sä ihunasti fiilistelit siinä laiturinnokassa <3Paisteli ja sateli vuoronperään. En menny järveen, oli aallot senverran korkeet ja vesi märkää siinä laiturin nokassa.
pitäisi suomentaa meille tyhmemmille...Onko uforäikkönen laittanu mut estoon kun ei ole näkevinään.
Etusormi*pyyhkii sädekehäänsä*?
Yleisö alkaa vasta kokoontua, vai mitä tarkoitat? siis kokoontumisajot?Älä mene asioiden edelle.
Tässä on käsitelty vasta aamu- ja päiväpanot. Nyt on menossa päiväkännit. Ilta- ja yöpanojen aika on vasta niiden jälkeen.
90%. Sorry siitä.oliko kuinkakin paljon enempi hapentynkää?
Hee, mulla on ollu tää käytössä jo monta viikkoa! Auttaa sekä ylikasvaneen hiuston ongelmaan että asunnossamme ajoittain vaivaavaan pään jäätymiseenmikä se semmonen on ?
jos kampaus ei suju niin laita pipo päähän.
Yes, m'am.Etusormi*pyyhkii sädekehäänsä*?
Vai öööö....
Are you talking to me ?!
Uforäikkönen?????!!!!
no on ollu rajusti happea90%. Sorry siitä.
Jossain päin suomea on nyt siis viinilaatikko kateissa?Uforäikkönen...on tainnu kusti jo polkee laatikon lunikselle.
Yes, m'am.
Uforäikkönen...on tainnu kusti jo polkee laatikon lunikselle.
Juhla Mokkaa. Osa pavuista näkyy tulevan Kolumbiasta..
Mitä kahvia sä oikein kiskot siellä...vai tahdonkohan ollenkaan edes tietää
( . ) ( . )rintarauhasensa näyttämällä ruukaa saada huomiota
Kumman pään?Hee, mulla on ollu tää käytössä jo monta viikkoa! Auttaa sekä ylikasvaneen hiuston ongelmaan että asunnossamme ajoittain vaivaavaan pään jäätymiseen
Do dih...I rest my caseJuhla Mokkaa. Osa pavuista näkyy tulevan Kolumbiasta..
Ylikasvua on kieltämättä havaittavissa monissakin päissäKumman pään?
Ja kenen?