mikä se semmonen on ?tukkakriisi! tukkakriisi!
jos kampaus ei suju niin laita pipo päähän.
keskellä päivää sihijuomia availlaan.mitä se päätön siellä alapeukuttaa
mikä se semmonen on ?tukkakriisi! tukkakriisi!
keskellä päivää sihijuomia availlaan.mitä se päätön siellä alapeukuttaa
Kellä Ollilla?----ollillako?
vois kyl jonkun pipon tähän harakanpesään tyrkätä.mikä se semmonen on ?
jos kampaus ei suju niin laita pipo päähän.
keskellä päivää sihijuomia availlaan.
Ai että mitenkä laitat treffeille? Sexy löyhä nutturantekele mistä putoilee suortuvia...tai sitten ihan auki levälleen...tukkakriisi! tukkakriisi!
Taidan myös keittää, että jaksan alkaa sua piiskaamaan alkuillasta viimesitään.Päivänpannu
...kahvia siis ...ja kyllä, nyt sorrun siihen herkkuun siitäkin huolimatta että tikityksen määrä vois pikkasesti lisääntyä ...
Ja päivää sullekin. Toden totta se on perjantai ....let the weekend begin !!
minnekkää rehveille Pippaloimaan.Ai että mitenkä laitat treffeille? Sexy löyhä nutturantekele mistä putoilee suortuvia...tai sitten ihan auki levälleen...
...ne hiukset siis*toim.huom.*
Rähjäinen ja nuutunut mies istui penkillä torin laidalla.Päivänpannu
...kahvia siis ...ja kyllä, nyt sorrun siihen herkkuun siitäkin huolimatta että tikityksen määrä vois pikkasesti lisääntyä ...
Ja päivää sullekin. Toden totta se on perjantai ....let the weekend begin !!
..ja just ehdit moralisoimaan ja paheksumaan tinkusen sihautuksiapäiväkännit.
En mää päiväkännejä,en ees ilta...päiväkännit.
no en mä tienny että siellä sihauteltiin vakailla aikomuksilla juopua...ja just ehdit moralisoimaan ja paheksumaan tinkusen sihautuksia
Mutta anna mennä vaan
No äkkiäkös niissäkin nyt treffit järjestyy ...minnekkää rehveille Pippaloimaan.
no mikäettei?En mää päiväkännejä,en ees ilta...
No ehhe hee vaan sullekinRähjäinen ja nuutunut mies istui penkillä torin laidalla.
Ohi kulkeva rouva kauhisteli: "Onpa mies pannu ittensä huonoon kuntoon".
Mies vastasi: "On tässä alkoholillakin osuutta asiaan"
Et kai kun imit sen laatikon tyhjäksi jo viime vai edellis-vl.En mää päiväkännejä,en ees ilta...
No eikäkö mä meinasin että sää ite tempaset päiväs iloksi pienet kalsarihönötno en mä tienny että siellä sihauteltiin vakailla aikomuksilla juopua.
Eijeijeijei...pysy vaan kiinni siinä hyvin hankitussa happimyrkytyksessä*peukuttaa*Taidan myös keittää, että jaksan alkaa sua piiskaamaan alkuillasta viimesitään.
Happimyrkytys tuli.
On se ilma/tuuli vaan hapekasta järvellä.
en mä taida viittiä semmosiaNo eikäkö mä meinasin että sää ite tempaset päiväs iloksi pienet kalsarihönöt
Ei kait päätön juo?No eikäkö mä meinasin että sää ite tempaset päiväs iloksi pienet kalsarihönöt
kuka toi on?Onko uforäikkönen laittanu mut estoon kun ei ole näkevinään.
oliko kuinkakin paljon enempi hapentynkää?Taidan myös keittää, että jaksan alkaa sua piiskaamaan alkuillasta viimesitään.
Happimyrkytys tuli.
On se ilma/tuuli vaan hapekasta järvellä.