Kuppi täyteen, ja piri pintaan sit kans!Do dih...I rest my case
Eihän postin kautta tullu? Siinä voi olla sitten astetta enempikin vauhtia ....
Kuppi täyteen, ja piri pintaan sit kans!Do dih...I rest my case
Eihän postin kautta tullu? Siinä voi olla sitten astetta enempikin vauhtia ....
sori, jäi HOOOOOO edestä pois.Kellä Ollilla?
Jepjep, -iinit kohdilleenKuppi täyteen, ja piri pintaan sit kans!
...joko sä sen yläosattomuuskriisin selvitit ...?kenkäkriisi! kenkäkriisi!!
Tätä kieltä mä ymmärrän!kenkäkriisi! kenkäkriisi!!
Vähän vaiheessa sekin ja pitäs ruveta kohta olee valmiina....joko sä sen yläosattomuuskriisin selvitit ...?
...tässä kohtaa on tunnustettava ihan kaikelle kansalle että...Tätä kieltä mä ymmärrän!
Hei, viime hetken paniikit on aina tuottaneet hyvää tulosta *peukuttaa*...anna mennä mutu- otteellaVähän vaiheessa sekin ja pitäs ruveta kohta olee valmiina.
Hei, pidä hauskaa, nainen !!No voi perse,nyt sieltä jo soitettii että auto on pihalla...! pitää mennä. Moikka ja mukavaa päivää ja iltaa kaikille!
Älähän höpötä:...tässä kohtaa on tunnustettava ihan kaikelle kansalle että...
....mjina ei jummartaa*alhainen ufopääkkönen*
Kun on muutamat tennarit vaan missä viipotan ja pompin ja ne hjuvin kummalliset korkkarit, joiden hankinnassa oli varmasti kolmas ulottuvuus mukana, niin....mussahan on perskutarallaa valuvika *ufoPÄÄKKÖNEN*
famipalojako?Uforäikkönen...on tainnu kusti jo polkee laatikon lunikselle.
En höpötäkään
en häivy minnekkään tänään...kaikkiko häipy tinkusen kans pippaloihin ...
Eihän ne oo kyenneet nurtsia leikkaamaan saati kirjeitä kattelemaan, kun kahvitauon kahvi on kihahtanut huppuun...mennee jonnekin ens viikolle asian hoito...Jaahas taitaa postilla olla liian kiire ruohonleikkuussa kun maanantaina lähetetty maxikirje ei ole viekäkään perillä.
Että siinä nökötät kuin tatti kannossaen häivy minnekkään tänään.
ei ihan niinkään, taidan mennä hetkeksi tasapainoon tuohon sohvalle.Että siinä nökötät kuin tatti kannossa
Aaa...päiväunille siisei ihan niinkään, taidan mennä hetkeksi tasapainoon tuohon sohvalle.
En mie ainakaan mie oon kissan nukkuma-alustana..kaikkiko häipy tinkusen kans pippaloihin ...