No maistuvathan! Jos on parissakymmenessä pyrstössä mulle kerraksi lihaa.Ravunsyönti on ruottalaisten keksimä tekosyy ryyppäämiselle.
Eihän niis oikeesti ole mitään syömistä. Eikä ne edes maistu miltään.
No maistuvathan! Jos on parissakymmenessä pyrstössä mulle kerraksi lihaa.Ravunsyönti on ruottalaisten keksimä tekosyy ryyppäämiselle.
...ja laulamiselleRavunsyönti on ruottalaisten keksimä tekosyy ryyppäämiselle.
...sulla oli se " muodossa jos toisessa"- kielitaitoMun kielitaito onkin sit ihan toista laatua.
AaKoo - ruksia pukkaa.......ja laulamiselle
Muusta on paha mennä mitn sanomaan, kun en ole rapua makustellut.
Paheksun itseäni. Pah!
Laitoin jo.AaKoo - ruksia pukkaa....
20 rapua = känniNo maistuvathan! Jos on parissakymmenessä pyrstössä mulle kerraksi lihaa.
Härregyyd!!!(I)
c==3
...tällä vauhdilla sulla on siellä kohta paheksuttavan kamala musta- valkoinen seinä *ufopääkkönen*Laitoin jo.
Mä oon nopee!
Härregyyd!!!
...hiukan hitaalla tosin ehdin käymään ...mutta nyt...my eyes my eyes!!!
Perskutarallaa, Lunis!! Täällä kerjää piiskajaisia nyt Ihan Joku Muu * lähti hakemaan nahkaruoskaa*
Se ehdottas vaan käyttämään lelulaatikkoa kun on itte Poris.Sanot vaan ukkokullalle, että tulin kotiin ja mulla on pöksyt märkänä.
Kyllä se siitä.
Aaaa...sä haluut kissa- hiiri- leikkiä, käy mulle....kurrmjauuu....
Ainaskin humpansoittajat tietää semmoisen käsitteen kuin "tuuraaja".Se ehdottas vaan käyttämään lelulaatikkoa kun on itte Poris.
Mut olin fiksu ja pistin etänä saunan lämpenemään ku lähin töistä
Niin, eikä se riitäkään.rintarauhasensa näyttämällä ruukaa saada huomiota
mitä se päätön siellä alapeukuttaa
Emmämitään Markkua huoli. Mirkusta voidaan keskustella jos se siivoaaAinaskin humpansoittajat tietää semmoisen käsitteen kuin "tuuraaja".
Kyllä toi pitäis kääntyä sillaikin, että lahtiessään kotoa mies/vaimo ilmoittaa, että olen seuraavat kaks viikkoa kaukana mutta tässä on Markku/Mirkku joka tuuraa minua sen aikaa.
...no eipä ookaan tullu mieleen lähteä nimeämään tota surraajapörr...Ainaskin humpansoittajat tietää semmoisen käsitteen kuin "tuuraaja".
Kyllä toi pitäis kääntyä sillaikin, että lahtiessään kotoa mies/vaimo ilmoittaa, että olen seuraavat kaks viikkoa kaukana mutta tässä on Markku/Mirkku joka tuuraa minua sen aikaa.