Kiva ääni laulajalla.Mulle tuli perjantaina mieleen tämä kun ruuhkassa ajeli.
Kiva ääni laulajalla.Mulle tuli perjantaina mieleen tämä kun ruuhkassa ajeli.
Niin on ainakin tuossa. Muita kappaleita ei kyllä olekaan tullut kuunneltua tuolta.Kiva ääni laulajalla.
Ei nyt ihan vielä, kesäkin vasta edessä. Ja justhan se vasta oli
Mutta kun minä niin tykkään joulustaEi nyt ihan vielä, kesäkin vasta edessä. Ja justhan se vasta oli
Alkaahan jotkut osteleen lahjoja jo joulun jälkeisestä alennusmyynnistäkin.Mutta kun minä niin tykkään joulusta
Aina silti kahvia voi keittää ja jos oletkin keitellyt tänään vähemmän kuin eilen.Makkaraa, suolakurkkua ja sitruunavissyä.
Eli gourmeepäivällinen.
Mieleni tekis keittää kahvit. Mut jos mä keittäisin kahvit niin mä olisin ahkerampi kuin eilen, eikä tätä päivää vois lukea laiskotteluksi.
Täytyy mennä sohvalle pötkölleen pohtimaan tätä paradoksia.
Juhannus olis kanssa jos olis mökki jossain järven rannalla.joulu on kyllä paras juhlapyhä
Ei kun mä tein suunnitelman, että tänä viikonloppuna en tee a) yhtään b) mitään. Niin että tympäännyn mitääntekemättömyyteen ja sit maanantaina ehkä saan jotain aikaiseksikin.Aina silti kahvia voi keittää ja jos oletkin keitellyt tänään vähemmän kuin eilen.
Mä taas toivon sitä. Oon niin kyllästynyt palelemaanOdotan syyskuuta, pelkään tästä tulevan tukalan kuuma kesä.
Niin on ainakin tuossa. Muita kappaleita ei kyllä olekaan tullut kuunneltua tuolta.
Kahvihan on niin jokapäiväinen juttu (ei tietty kaikille). Vähän sama kuin vessassa käynti.Ei kun mä tein suunnitelman, että tänä viikonloppuna en tee a) yhtään b) mitään. Niin että tympäännyn mitääntekemättömyyteen ja sit maanantaina ehkä saan jotain aikaiseksikin.
En kait mä ny hyvää suunnitelmaa ala sillä pilaamaan, että keitän kahvit (teen jotain) ja sit ehkä vielä piristyn ennen aikojani.
Joo, jos olis mökki saaressa ja meri ja lämmintä, sauna, grilli, uimalauturi, kiireettömyys.Juhannus olis kanssa jos olis mökki jossain järven rannalla.
ainahan voi asua järven rannalla maalla. ei tarvitse mökkiä.Juhannus olis kanssa jos olis mökki jossain järven rannalla.
Mie inhoon kanssa tukalaa kuumuuttaOdotan syyskuuta, pelkään tästä tulevan tukalan kuuma kesä.
Niin on . Muilla tee mitään.joulu on kyllä paras juhlapyhä
Mulla sama. Mun elinaikanani Suomessa ei ole ollut kuuma.Mä taas toivon sitä. Oon niin kyllästynyt palelemaan