The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Makkaraa, suolakurkkua ja sitruunavissyä.
Eli gourmeepäivällinen.

Mieleni tekis keittää kahvit. Mut jos mä keittäisin kahvit niin mä olisin ahkerampi kuin eilen, eikä tätä päivää vois lukea laiskotteluksi.

Täytyy mennä sohvalle pötkölleen pohtimaan tätä paradoksia.
 
Makkaraa, suolakurkkua ja sitruunavissyä.
Eli gourmeepäivällinen.

Mieleni tekis keittää kahvit. Mut jos mä keittäisin kahvit niin mä olisin ahkerampi kuin eilen, eikä tätä päivää vois lukea laiskotteluksi.

Täytyy mennä sohvalle pötkölleen pohtimaan tätä paradoksia.
Aina silti kahvia voi keittää ja jos oletkin keitellyt tänään vähemmän kuin eilen.
 
Aina silti kahvia voi keittää ja jos oletkin keitellyt tänään vähemmän kuin eilen.
Ei kun mä tein suunnitelman, että tänä viikonloppuna en tee a) yhtään b) mitään. Niin että tympäännyn mitääntekemättömyyteen ja sit maanantaina ehkä saan jotain aikaiseksikin.
En kait mä ny hyvää suunnitelmaa ala sillä pilaamaan, että keitän kahvit (teen jotain) ja sit ehkä vielä piristyn ennen aikojani.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Miun piti olla tänään reipas, mutta lopputulema on tähän mennessä että söin pari pulled pork tortillaa, jälkiruoaksi jäätelöä ja nukuin päiväunet :oops:. Loput päivästä on kummallisesti kadonnut johonkin :eek:. Taidanpa keittää kahvit kun pohdin kuinka tässä näin kävi :coffee:.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Sovittiin taas parin kurahaalarin ja feidaajakaverin kanssa, että mennään kahville klo16.

Kuristen kanssa juotiin kahvit ja juor...vaihdettiin informaatiota. Feidaaja pisti nyt viestin että hän pääsee kohta lähtemään. Vastasin että pidä hauskaa, me ollaan jo juotu kahvit ja oon himassa, kello kun on kuusi eikä neljä
 
Ei kun mä tein suunnitelman, että tänä viikonloppuna en tee a) yhtään b) mitään. Niin että tympäännyn mitääntekemättömyyteen ja sit maanantaina ehkä saan jotain aikaiseksikin.
En kait mä ny hyvää suunnitelmaa ala sillä pilaamaan, että keitän kahvit (teen jotain) ja sit ehkä vielä piristyn ennen aikojani.
Kahvihan on niin jokapäiväinen juttu (ei tietty kaikille). Vähän sama kuin vessassa käynti.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä