minäkin muistan lämpösen vapun. 25 oli lämmintä kun lähin lentokentälle shortseissa. tsekeissä sit 6 lämmintä ja vaatekaupoille.Jonkun vapun muistan monien vuosien takaa kun lämmintä oli jotain päälle 20 astetta. Yleensä nekin on koleita ja monesti sateisiakin.
No muistan kyllä muitakin vappuja kuin tuon yhden
Aina ei tiedä minkälaista ilmaa missäkin on.minäkin muistan lämpösen vapun. 25 oli lämmintä kun lähin lentokentälle shortseissa. tsekeissä sit 6 lämmintä ja vaatekaupoille.
ja jos sattuu lämmin juhannus niin sitten kitistää siitä kun ei saa tehdä kokkoaLuultavasti. Harvoin käy hyvä säkä ja juhannuksena olis kuivaa ja lämmintä.
niimpä, tänäänkin on tullutJoo, räntääkin pukkaa tämän tuosta.
Nukkumaluukun ilma on useinakin aamuina luvattoman heikkoa.Aina ei tiedä minkälaista ilmaa missäkin on.
Tottapa tuokin, puolensa ja puolensa.ja jos sattuu lämmin juhannus niin sitten kitistää siitä kun ei saa tehdä kokkoa
niimpä, tänäänkin on tullut
Nukkumaluukun ilma on useinakin aamuina luvattoman heikkoa.
mie oisin aikas tyytyväinen jos ees pää toimis jotenkutenVoi vit**n vit**, nytpä sitten alkaa vuoto, nyt kun piti olla ohi. Monta päivää myöhässä, tippoja siellä,tippoja täällä. Arrrrggggg.
Paska keho,kun mikkään ei toimi,paitti ehkä pää,joten kuten.
Sori,kun kiusaan teitä tällä
No voi kakka nyt. En osaa muuta sanoo ja jos sanon niin jotain tyhmää kuitenkin. Koska tiedän että et olis halunnu niitte alkavan.Voi vit**n vit**, nytpä sitten alkaa vuoto, nyt kun piti olla ohi. Monta päivää myöhässä, tippoja siellä,tippoja täällä. Arrrrggggg.
Paska keho,kun mikkään ei toimi,paitti ehkä pää,joten kuten.
Sori,kun kiusaan teitä tällä
Se on kyllä hienoa, olla ensin tekemättä mitään ja sen päälle vetäistä ansaittu lepoMakkaraa, suolakurkkua ja sitruunavissyä.
Eli gourmeepäivällinen.
Mieleni tekis keittää kahvit. Mut jos mä keittäisin kahvit niin mä olisin ahkerampi kuin eilen, eikä tätä päivää vois lukea laiskotteluksi.
Täytyy mennä sohvalle pötkölleen pohtimaan tätä paradoksia.
Sais toimia mielellään muukin kroppa,ettei tarviis hakata päätä seinään.mie oisin aikas tyytyväinen jos ees pää toimis jotenkuten
Kiitti,kaipa se oli odotettavissa,mun lapsettomuushistorialla.No voi kakka nyt. En osaa muuta sanoo ja jos sanon niin jotain tyhmää kuitenkin. Koska tiedän että et olis halunnu niitte alkavan.