jos oisin ton muistanut niin oisin jättänyt viestini ja hymiön väliin. anteeksi.Kiitti,kaipa se oli odotettavissa,mun lapsettomuushistorialla.
jos oisin ton muistanut niin oisin jättänyt viestini ja hymiön väliin. anteeksi.Kiitti,kaipa se oli odotettavissa,mun lapsettomuushistorialla.
Jjep. Ja toi syöminen oli niin rankka urakka, että se tarttee oman ruokaleponsa.Se on kyllä hienoa, olla ensin tekemättä mitään ja sen päälle vetäistä ansaittu lepo
Ei tarvia anteeksi pyytää, ei kaikkee muista enkä mie loukkaantunu tai pahastunu. Huumoria kyllä nyt kaipaa enemmän ku itkua.jos oisin ton muistanut niin oisin jättänyt viestini ja hymiön väliin. anteeksi.
Justhan ketju peukutti tibiksen terveeksi.Kiitti,kaipa se oli odotettavissa,mun lapsettomuushistorialla.
Ja jos liikaa peukutetaan, saattaa tulla kolme tai enemmän kerralla!Justhan ketju peukutti tibiksen terveeksi.
Aletaas peukuttamaan sitä, että lapsettomuutesi olisi historiaa.
Muista sit vaan kertoa kun tärppää, ettei peukkuihin tule turhia kramppeja.
No höh. Kyllähän sitä aina tietty ehkä väkisinkin alkaa miettiin kaikenlaista vaikka olisikin lapsettomuutta takana.Voi vit**n vit**, nytpä sitten alkaa vuoto, nyt kun piti olla ohi. Monta päivää myöhässä, tippoja siellä,tippoja täällä. Arrrrggggg.
Paska keho,kun mikkään ei toimi,paitti ehkä pää,joten kuten.
Sori,kun kiusaan teitä tällä
No onhan sitä tietty ikävä.kattelen vähän väliä soffalle et miten haukku voi. eihän se täällä ole. kuin voikin olla näin iso ikävä rasittavaa karvakasaa.
Jooh,kyllä sitä jo mietti ja toivo,kun ei oo mulle ominaista tällänen kierto.Ja jos liikaa peukutetaan, saattaa tulla kolme tai enemmän kerralla!
Siskompoika tossa taannoin tuumi, että kun tekee kerralla enemmän niin siin säästää hirveesti aikaa ja vaivaa.Ja jos liikaa peukutetaan, saattaa tulla kolme tai enemmän kerralla!
Yksikin kelpaisi tai no voisin mie kerralla ottaa vastaan kolmekin.Ja jos liikaa peukutetaan, saattaa tulla kolme tai enemmän kerralla!
Joo,oltiin tutkimuksissa ja muutamat hoidotkin tehtiin, ei tuloksia,rankempia hoitoja olis pitänyt tehdä. Ja homma alkoi olla niin raskasta ja tressaavaa,että päätettiin yhessä lopettaa ne.Ootteko te kais olleet missään lapsettomuushoidoissa?
Ei tietenkään tarvitse vastata jos et halua.
Ei nekään aina helppoja juttuja ole. Tiedän kanssa yhden pariskunnan joille tehtiin keinohedelmöitys ja vissiin kaksi koeputkihedelmöitystä eikä tärpännyt. Päättivät sitten kanssa lopettaa hoidot.Joo,oltiin tutkimuksissa ja muutamat hoidotkin tehtiin, ei tuloksia,rankempia hoitoja olis pitänyt tehdä. Ja homma alkoi olla niin raskasta ja tressaavaa,että päätettiin yhessä lopettaa ne.
Jep,tosi rankkaa sekä fyysesti että henkisesti.Ei nekään aina helppoja juttuja ole. Tiedän kanssa yhden pariskunnan joille tehtiin keinohedelmöitys ja vissiin kaksi koeputkihedelmöitystä eikä tärpännyt. Päättivät sitten kanssa lopettaa hoidot.
Onhan tuo ihan ymmärrettävää että sitä alkaa miettiin.Yleensä mä oon ollu sinut lapsettomuuden ja menkkojen alkamisen kanssa,mutta kaipa kun jotain tälläistä poikkeavaa kiertossa tapahtuu,ni miettii oisko tärpänny ja tulee vähän suru sitten ku ei olekkaan.
Varmasti on.Jep,tosi rankkaa sekä fyysesti että henkisesti.