The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Voi vit**n vit**,:devil::mad: nytpä sitten alkaa vuoto, nyt kun piti olla ohi. :devil:Monta päivää myöhässä, tippoja siellä,tippoja täällä. Arrrrggggg. ;):(

Paska keho,kun mikkään ei toimi,paitti ehkä pää,joten kuten.:cautious::notworthy::confused:

Sori,kun kiusaan teitä tällä :oops:
No höh. Kyllähän sitä aina tietty ehkä väkisinkin alkaa miettiin kaikenlaista vaikka olisikin lapsettomuutta takana.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Mää luulen, että tässä ilmojen lämmetessä, kun tarkenen olla enemmän pihalla saan vielä selkkauksen koiranpaskottajien kanssa aikaseksi, sillä en suvaitse sitä, että ne paskottaa ja kusettaa piskinsä 15m päähän asuntoni ikkunasta ja portaista, tosin puiston puolelle
 
Joo,oltiin tutkimuksissa ja muutamat hoidotkin tehtiin, ei tuloksia,rankempia hoitoja olis pitänyt tehdä. Ja homma alkoi olla niin raskasta ja tressaavaa,että päätettiin yhessä lopettaa ne.
Ei nekään aina helppoja juttuja ole. Tiedän kanssa yhden pariskunnan joille tehtiin keinohedelmöitys ja vissiin kaksi koeputkihedelmöitystä eikä tärpännyt. Päättivät sitten kanssa lopettaa hoidot.
 
Yleensä mä oon ollu sinut lapsettomuuden ja menkkojen alkamisen kanssa,mutta kaipa kun jotain tälläistä poikkeavaa kiertossa tapahtuu,ni miettii oisko tärpänny ja tulee vähän suru sitten ku ei olekkaan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä