The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
joulu on kyl pyhistä pahin yksinäisille. kaik paikat on kiinni ja ihmiset kotosalla vaan. vähän kuin potkis maassa makaavaa. toki vähän iloa saa kun käy kävelyllä ja katselee jouluvaloja.
 
Yinksu
Mä oon vaan maannu sohvalla ja tuijotellu töllöä taisin torkahtaakin jossain välissä. Olis varmaan ollu hyvä käydä testaamassa uudelleen toi ulkoilu mutta en perhana vie kyllä jaksa.
 
joulu on kyl pyhistä pahin yksinäisille. kaik paikat on kiinni ja ihmiset kotosalla vaan. vähän kuin potkis maassa makaavaa. toki vähän iloa saa kun käy kävelyllä ja katselee jouluvaloja.
En kerro kauanko olin yksin, mutta kauan. Yksinäisyys korostuu aina jouluna. Aina voi pyytää jonkun toisen yksinäisen jouluaterialle kuten ystävän tai seinän takana asuvan yksinäisen mummon.
 
En kerro kauanko olin yksin, mutta kauan. Yksinäisyys korostuu aina jouluna. Aina voi pyytää jonkun toisen yksinäisen jouluaterialle kuten ystävän tai seinän takana asuvan yksinäisen mummon.
naapurin mummelil kyl olen joulusin kahvil käynyt. ja yhtiön lumityöt tehnyt. kyl se joulu menee kun on riittävästi ruokaa ja juomaa.
 
Kahvia,sydämenmuotoisia minipannukakkuja, mansikkahilloa inkivääri-chilitwistillä ja soijarahkaa :p:p
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä