Meillä noi on tuudittautunut siihen, että mä tartten autoa suht harvoinJos mä tartten äitikullalta ajopeliä lainaan, niin mä soitan viikkoa etukäteen ja kysyn joutaako?
Suurinpiirtein kerran vuodessa.
Anna selkäsauna niille, eli kurinpalautus käyttöönMeillä noi on tuudittautunut siihen, että mä tartten autoa suht harvoin
Eipä tuo äitikultanikaan paljoa ajele, mutta mistä mä soittamatta tietäisin vaikka olis suunnitellut menevänsä viikonlopuksi kaverilleen.Meillä noi on tuudittautunut siihen, että mä tartten autoa suht harvoin
no paivaa.Paivaa
God dag
....tuituisaisai !
Mitas, mies oli kayny Tampesterissa . Oliko semmonen reissu kuin pitikin eli silmanruokaa tarjolla ja kiiltavaa kromia ja isoja pannuja?no paivaa.
puusilmä ei kauheesti innostu näkemästään enää, mutta tuolla näkee tuttuja joita ei muuten näe kun kerran 2 vuodessa.Mitas, mies oli kayny Tampesterissa . Oliko semmonen reissu kuin pitikin eli silmanruokaa tarjolla ja kiiltavaa kromia ja isoja pannuja?
Haaa - eli tilannepaivityksien jakamista ! Loistava visiitti siispuusilmä ei kauheesti innostu näkemästään enää, mutta tuolla näkee tuttuja joita ei muuten näe kun kerran 2 vuodessa.
No johan tuossakin oli, kulinaristiset tietoudethan ne ens alkuun on ajantasalle saatava - muu tulee sitten tuonnempana, kaytannon tasolla tosin nekinPäivää ketjuun. Opiskelemassa tuli käytyä. Opin paljon oluesta ja hyvästä sapuskasta. Paljoa ei kurssin aiheesta mieleen jäänyt
outoa olla kotona kun haukku palautetaan vasta huomenna.No johan tuossakin oli, kulinaristiset tietoudethan ne ens alkuun on ajantasalle saatava - muu tulee sitten tuonnempana, kaytannon tasolla tosin nekin
Ai ni, paivaa
Awwww...ikava kaihertaa varmasti koiruliinia ja eihan tommoseen rauhaan ja tekemattomyyteen ja kuolattomuuteen nyt ihan noin vaan totukaan...outoa olla kotona kun haukku palautetaan vasta huomenna.
PäivääPaivaa
God dag
....tuituisaisai !
Mie näin jossain ohjeen kurkumaamaidosta,mutta en muista missä ja mitä siihen tuli,muuta ku maitoa ja kurkkumaa. Näytti hyvältä.Jee! Mä olen keksinyt, miten saan kurkumaa syötyä silleen että siitä on jotain hyötyä syöväntorjunnassa. Golden milk! Voisi jopa väittää että se on hyvää.
Heiii ..annas olla nyt, se on meinaa deva kukkudeeta nyt, ei tipu mittaan uso jo ...eli miepa pidan taalla peukkusii ja varpasii ja lahetan haikaroille osoitelappusiiOuto tää kroppa, menkkakivut palasi,mutta lievänä ja nyt taas veskissä yhen kerran vaaleanpunaista paperissa. Ota tästä nyt selvän,mikä vaivaa ämmää. Sori,varmasti halauattekin kuulla vuodoista tai puutumisesta
Aamutesti oli nega pittää uus varmuustesti tehä sitten ensi viikolla. Äh, mää ennää tiiä mitä tää kroppanen meinaa. Taitaa olla sökö koko akka.Heiii ..annas olla nyt, se on meinaa deva kukkudeeta nyt, ei tipu mittaan uso jo ...eli miepa pidan taalla peukkusii ja varpasii ja lahetan haikaroille osoitelappusii
Meneehän se missä vaan, kun ei makustele, mut Juustoportin luomukermaviilissä Glyfosaatistahan syöpä ainakin tulee, terveillekin, mut ei ole ainoa aine... Luomukurkuma ei maistu pahalle, olen testaillut vuosien varrella. Mukulakasvien kans saa olla tarkkana. Joku vuosi sitten se oli aina loppu Kauppahallin myymälöissä, mutta nyt alkaa taas saada, luomukurkumaakin. Miehellä leikkaamaton polvi kipuilee, siksi vaan sitä on käyttänyt, mut ei siitä kai haittaakaan ole ollut, kun on saanut polttopuut tehtyäJee! Mä olen keksinyt, miten saan kurkumaa syötyä silleen että siitä on jotain hyötyä syöväntorjunnassa. Golden milk! Voisi jopa väittää että se on hyvää.
Tässä oli mustaapippuria, kanelia ja inkivääriä mausteena. Makoisaa ja lämmitti.Mie näin jossain ohjeen kurkumaamaidosta,mutta en muista missä ja mitä siihen tuli,muuta ku maitoa ja kurkkumaa. Näytti hyvältä.