The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Meillä noi on tuudittautunut siihen, että mä tartten autoa suht harvoin
Eipä tuo äitikultanikaan paljoa ajele, mutta mistä mä soittamatta tietäisin vaikka olis suunnitellut menevänsä viikonlopuksi kaverilleen.

Muoks. Sitäpaitti milloin muksuja on useampia, niin ei autoa voi sahata kahtia jos sekä Mirkku että Markku tupsahtavat noutamaan "tarpeetonta" autoa yhtäaikaa.
 
...ja meilla viela toistaiseksi menevat herran ja varsinkin aitin ja virkavallan pelossa, etta reino pysyy mun hallinnassa...vaikka polte on ja kova:confused:

Molemmat vellokset kun osaavat auton kaynnistaa ja silla ajaakin ja esikoinen tietaa auton toiminnoista ja pienista remonteistakin ikaisekseen todella paljon ja hyvin,joten...tassa on edessapain niiiin tuskalliset vuodet(velloksien nakokulmasta) ja pitkat vuodet (meikalaisen hermoilla) ennen kuin ollaan siina oikeassa sallivassa ajoiassa...

Huh heijaa, ei jaksa edes ajatellakaan sinne asti...taa paiva on jo osoittanut se, etta silvuplee vaan - hengita ja lapi kay yksi tilanne kerrallaan(y)..ja huokaise syvaan kun sen oot lapikaynyt ja viela hengissa (sielunvoimista nyt en puhu mitn)...:D
 
Outo tää kroppa, menkkakivut palasi,mutta lievänä ja nyt taas veskissä yhen kerran vaaleanpunaista paperissa. ;):confused: Ota tästä nyt selvän,mikä vaivaa ämmää. Sori,varmasti halauattekin kuulla vuodoista tai puutumisesta :rolleyes::D
 
Outo tää kroppa, menkkakivut palasi,mutta lievänä ja nyt taas veskissä yhen kerran vaaleanpunaista paperissa. ;):confused: Ota tästä nyt selvän,mikä vaivaa ämmää. Sori,varmasti halauattekin kuulla vuodoista tai puutumisesta :rolleyes::D
Heiii :)..annas olla nyt, se on meinaa deva kukkudeeta nyt, ei tipu mittaan uso jo :D...eli miepa pidan taalla peukkusii ja varpasii ja lahetan haikaroille osoitelappusii(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Heiii :)..annas olla nyt, se on meinaa deva kukkudeeta nyt, ei tipu mittaan uso jo :D...eli miepa pidan taalla peukkusii ja varpasii ja lahetan haikaroille osoitelappusii(y)
Aamutesti oli nega o_O:( pittää uus varmuustesti tehä sitten ensi viikolla. Äh, mää ennää tiiä mitä tää kroppanen meinaa. :confused: Taitaa olla sökö koko akka.
 
vierailija
Jee! Mä olen keksinyt, miten saan kurkumaa syötyä silleen että siitä on jotain hyötyä syöväntorjunnassa. Golden milk! Voisi jopa väittää että se on hyvää.
Meneehän se missä vaan, kun ei makustele, mut Juustoportin luomukermaviilissä Glyfosaatistahan syöpä ainakin tulee, terveillekin, mut ei ole ainoa aine... Luomukurkuma ei maistu pahalle, olen testaillut vuosien varrella. Mukulakasvien kans saa olla tarkkana. Joku vuosi sitten se oli aina loppu Kauppahallin myymälöissä, mutta nyt alkaa taas saada, luomukurkumaakin. Miehellä leikkaamaton polvi kipuilee, siksi vaan sitä on käyttänyt, mut ei siitä kai haittaakaan ole ollut, kun on saanut polttopuut tehtyä:)
 
  • Tykkää
Reactions: -tibis
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä