Laitetaan varpaatkin ristiinEi muuten tullut menkkapainonnousua, yleensä paino nousee jopa pari kiloa menkkojen aikaan
Laitetaan varpaatkin ristiinEi muuten tullut menkkapainonnousua, yleensä paino nousee jopa pari kiloa menkkojen aikaan
Mukavaa päivääTäytyy tästä joutua, kivaa päivää kaikille. Moikka!
Ja lisää tuleeKaik on sun vikaa, eilen tuli luntakin
Herkkukakkuja kahvin keraAamupuuro ja kahvit heitetty kitaseen, ehkä suihkun vuoro olis nyt.
Kaukana herkusta.Herkkukakkuja kahvin kera
Katherine Dey (@katherine.dey) • Instagram-kuvat ja -videot
Hyiiii, jossain kauhu/ halloweenbileissä voisi syyä.Herkkukakkuja kahvin kera
Katherine Dey (@katherine.dey) • Instagram-kuvat ja -videot
ei mitään tekemistä.Onko kaikilla parempaa tekemistä?
Yksin oleminen on persiistä.Olis edes seuraa.ei mitään tekemistä.
Pyykkiä. Koneeseen, kuivaajaan, silitykseen, kaappiinOnko kaikilla parempaa tekemistä?
No ei niin.ei mitään tekemistä.
siihenki tottuu.Yksin oleminen on
Eks sä koskaan kaipaa sihen vierees ketään?siihenki tottuu.
en mä niin sanonu. tarkotin että yksin olemiseen tottuu niin ettei se häiritse.Eks sä koskaan kaipaa sihen vierees ketään?
Jaa...en mä niin sanonu. tarkotin että yksin olemiseen tottuu niin ettei se häiritse.
Mä en totu. Seuraa pitää olla.siihenki tottuu.
tottuu siihen kun kuluu tarpeeks aikaa. tarkottaa useampaa vuotta.Mä en totu. Seuraa pitää olla.
Nouu, mä en halua olla yksin.tottuu siihen kun kuluu tarpeeks aikaa. tarkottaa useampaa vuotta.
Ei tarvi uloskaan sitte mennä... menin mut tulin pois kun kesken kaiken tuli kunnon itkukohtaus ja oli päästävä pois ku ihmiset kyttäs.
Puhut vähän, mutta asiaa, noin se vaan menee.tottuu siihen kun kuluu tarpeeks aikaa. tarkottaa useampaa vuotta.