The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Nyt oli päreet palaa.

"******n seudun puhelimesta hei. Oliko tämä yritys nimeltä ******?

Johon mä, joo on, mutta jättäkää ne tiedot pois sieltä sivuilta, mä en halua niitä sinne tänäkään vuonna.

"No mutta ovatko teidän tietonne ajantasalla? " (ja sit pitkä litannia numeroita ja osoitteita sun muita?

"Entä sähköposti ja kotisivut?"

Johon mä että niiitä nyt ei ainakaan minnekään tungeta!

"Niin nämä perustiedot on hyvä olla tässä paikallisessa luettelossa esillä ja tämähän maksaa vain sen yhdeksäkymppiä vuodessa..."

Ja mä siihen jo hyvin epäkohteliaasti väliin että MÄ EN AIO MAKSAA MITÄÄN, OTTAKAA NE POIS!

"ahaa, mutta nämä tiedot lhetetään teille postitse, tarkastakaa ne että ovat oikein ja laskuhan tulee..."

Ja sit multa paloi pinna ja kirosanan kera utelin mikä sen hepun nimi olikaan ja sain luurin korvaani.

:cautious:

Nyt menen lenkille ja sit nputtelen reklamaation puhelinyhtiön jonnekin, voisivat hieman miettiä keitä palkkaavat markkinoimaan...
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Nyt oli päreet palaa.

"******n seudun puhelimesta hei. Oliko tämä yritys nimeltä ******?

Johon mä, joo on, mutta jättäkää ne tiedot pois sieltä sivuilta, mä en halua niitä sinne tänäkään vuonna.

"No mutta ovatko teidän tietonne ajantasalla? " (ja sit pitkä litannia numeroita ja osoitteita sun muita?

"Entä sähköposti ja kotisivut?"

Johon mä että niiitä nyt ei ainakaan minnekään tungeta!

"Niin nämä perustiedot on hyvä olla tässä paikallisessa luettelossa esillä ja tämähän maksaa vain sen yhdeksäkymppiä vuodessa..."

Ja mä siihen jo hyvin epäkohteliaasti väliin että MÄ EN AIO MAKSAA MITÄÄN, OTTAKAA NE POIS!

"ahaa, mutta nämä tiedot lhetetään teille postitse, tarkastakaa ne että ovat oikein ja laskuhan tulee..."

Ja sit multa paloi pinna ja kirosanan kera utelin mikä sen hepun nimi olikaan ja sain luurin korvaani.

:cautious:

Nyt menen lenkille ja sit nputtelen reklamaation puhelinyhtiön jonnekin, voisivat hieman miettiä keitä palkkaavat markkinoimaan...
Oiskos ollu "vitun puhelinmyyjät"
 
  • Tykkää
Reactions: -tibis
Tsuferaffi
Lenkkeilty j saunottu ja reklamoitu. Seuraavaksi kaupoille...
Täällä vaan 160 kyykkyä + jotai nössöä vatsalihasyritystä istumaanousuineen lankkuineen. Kohta ruokaa ja ruotsinläksyjä.
Illalla saiskin alkaa pääsiäislomalle, huomenna kersa lähtee maailmalle ja mää lähen ekoihin reeneihin. Jänskää :eek: Perjantaina sit ansaittu viikonloppuloma spencen luona.
 
  • Tykkää
Reactions: -tibis
Nosto tokalta sivulta. Ahmin melkein kokonaisen pakastesuklaakakun vitutukseen. Nyt on heikko olo, mutta se auttoi. Vitutus laski ehkä 5% aiemmasta tasosta.
Päivää kettinkiin kaikille.

Jos ketju on kakkossivulla, niin onhan se kummallista, mutta ei sen tommoista vitutusta pitäis aiheuttaa?

Päivän kirjasaalis jäi laihaksi. Mankell - Likainen enkeli. Joku perkule on viime päivät työntänyt kierrätyshyllyt täyteen venäjänkielisiä herttasarjaromaaneja.
 
Nyt oli päreet palaa.

"******n seudun puhelimesta hei. Oliko tämä yritys nimeltä ******?

Johon mä, joo on, mutta jättäkää ne tiedot pois sieltä sivuilta, mä en halua niitä sinne tänäkään vuonna.

"No mutta ovatko teidän tietonne ajantasalla? " (ja sit pitkä litannia numeroita ja osoitteita sun muita?

"Entä sähköposti ja kotisivut?"

Johon mä että niiitä nyt ei ainakaan minnekään tungeta!

"Niin nämä perustiedot on hyvä olla tässä paikallisessa luettelossa esillä ja tämähän maksaa vain sen yhdeksäkymppiä vuodessa..."

Ja mä siihen jo hyvin epäkohteliaasti väliin että MÄ EN AIO MAKSAA MITÄÄN, OTTAKAA NE POIS!

"ahaa, mutta nämä tiedot lhetetään teille postitse, tarkastakaa ne että ovat oikein ja laskuhan tulee..."

Ja sit multa paloi pinna ja kirosanan kera utelin mikä sen hepun nimi olikaan ja sain luurin korvaani.

:cautious:

Nyt menen lenkille ja sit nputtelen reklamaation puhelinyhtiön jonnekin, voisivat hieman miettiä keitä palkkaavat markkinoimaan...
Mä kun aikanaan vaihdoin prepaidiin, niin sen numeron olen antanut ehkä tusinalle. Ei muuten puhelinmyyjät soittele.

Aikanaan kun soittelivat... niin yleensä mä en viittiny vastata tuntemattomiin numeroihin. Jos vastasin ja langan päässä oli puhelinmyyjä niin en mä jääny juttelemaan vaan löin luurin korvaan sanoen korkeintaan, että älä soita enää.
 
Päivee :love:
Kirjastossa käyty kävellen ja sain tänään sen kirjan ekan osan jota manailin eilen. (y)

Illalla prismaan ostoksille ja h&m paketti hakemaan.
Mukavaa keskiviikkopäivää :)
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
vierailija
[QUOTE="tinkuliini, post: 31239672, member: 125770"]Mistä mua rangaistaan taas kun tää räkätauti vaan on ja pysyy ja pahenee :( Kyllä on ollu huisin kiva loma kun oo jaksanut kunnolla panostaa yhtikäs mihinkään.[/QUOTE]
Oot ollu kauheen tuhma koko talven!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä