vierailija
Kauhee pakkanen -10 mittarissaPäivää taas
Kauhee pakkanen -10 mittarissaPäivää taas
Oiskos ollu "vitun puhelinmyyjät"Nyt oli päreet palaa.
"******n seudun puhelimesta hei. Oliko tämä yritys nimeltä ******?
Johon mä, joo on, mutta jättäkää ne tiedot pois sieltä sivuilta, mä en halua niitä sinne tänäkään vuonna.
"No mutta ovatko teidän tietonne ajantasalla? " (ja sit pitkä litannia numeroita ja osoitteita sun muita?
"Entä sähköposti ja kotisivut?"
Johon mä että niiitä nyt ei ainakaan minnekään tungeta!
"Niin nämä perustiedot on hyvä olla tässä paikallisessa luettelossa esillä ja tämähän maksaa vain sen yhdeksäkymppiä vuodessa..."
Ja mä siihen jo hyvin epäkohteliaasti väliin että MÄ EN AIO MAKSAA MITÄÄN, OTTAKAA NE POIS!
"ahaa, mutta nämä tiedot lhetetään teille postitse, tarkastakaa ne että ovat oikein ja laskuhan tulee..."
Ja sit multa paloi pinna ja kirosanan kera utelin mikä sen hepun nimi olikaan ja sain luurin korvaani.
Nyt menen lenkille ja sit nputtelen reklamaation puhelinyhtiön jonnekin, voisivat hieman miettiä keitä palkkaavat markkinoimaan...
Täällä vaan 160 kyykkyä + jotai nössöä vatsalihasyritystä istumaanousuineen lankkuineen. Kohta ruokaa ja ruotsinläksyjä.Lenkkeilty j saunottu ja reklamoitu. Seuraavaksi kaupoille...
Ohhoh oletpas sinä ahneNosto tokalta sivulta. Ahmin melkein kokonaisen pakastesuklaakakun vitutukseen. Nyt on heikko olo, mutta se auttoi. Vitutus laski ehkä 5% aiemmasta tasosta.
Tästä tuli daim-kakkuflashbackNosto tokalta sivulta. Ahmin melkein kokonaisen pakastesuklaakakun vitutukseen. Nyt on heikko olo, mutta se auttoi. Vitutus laski ehkä 5% aiemmasta tasosta.
Must sun ahteri on jo ihan tarpeeks leveeTästä tuli daim-kakkuflashback
Mut tässä mottoni: Päivä paranee kun perse levenee.
Mikäs tuulen nussima vinkuheinä se siellä kitisee? Kirahvin ahteri ei oo koskaan tarpeeks levee. The bigger ass the better mood ja silleeMust sun ahteri on jo ihan tarpeeks levee
ja salilla pylly pyörenee. Kätevä motto.Tästä tuli daim-kakkuflashback
Mut tässä mottoni: Päivä paranee kun perse levenee.
Päivää kettinkiin kaikille.Nosto tokalta sivulta. Ahmin melkein kokonaisen pakastesuklaakakun vitutukseen. Nyt on heikko olo, mutta se auttoi. Vitutus laski ehkä 5% aiemmasta tasosta.
Iso ja pyöreä. Kohta olen kuin muumija salilla pylly pyörenee. Kätevä motto.
Mä kun aikanaan vaihdoin prepaidiin, niin sen numeron olen antanut ehkä tusinalle. Ei muuten puhelinmyyjät soittele.Nyt oli päreet palaa.
"******n seudun puhelimesta hei. Oliko tämä yritys nimeltä ******?
Johon mä, joo on, mutta jättäkää ne tiedot pois sieltä sivuilta, mä en halua niitä sinne tänäkään vuonna.
"No mutta ovatko teidän tietonne ajantasalla? " (ja sit pitkä litannia numeroita ja osoitteita sun muita?
"Entä sähköposti ja kotisivut?"
Johon mä että niiitä nyt ei ainakaan minnekään tungeta!
"Niin nämä perustiedot on hyvä olla tässä paikallisessa luettelossa esillä ja tämähän maksaa vain sen yhdeksäkymppiä vuodessa..."
Ja mä siihen jo hyvin epäkohteliaasti väliin että MÄ EN AIO MAKSAA MITÄÄN, OTTAKAA NE POIS!
"ahaa, mutta nämä tiedot lhetetään teille postitse, tarkastakaa ne että ovat oikein ja laskuhan tulee..."
Ja sit multa paloi pinna ja kirosanan kera utelin mikä sen hepun nimi olikaan ja sain luurin korvaani.
Nyt menen lenkille ja sit nputtelen reklamaation puhelinyhtiön jonnekin, voisivat hieman miettiä keitä palkkaavat markkinoimaan...
No ei kyllä tullu mieleen muumi . meinasin sanoo viljonkka mut eet kai sä niin nipo oo.Iso ja pyöreä. Kohta olen kuin muumi
Voisin ehkä olla Nipsu. Oon kans vähä sellai kohelo ja joskus on pitkät piuhatNo ei kyllä tullu mieleen muumi . meinasin sanoo viljonkka mut eet kai sä niin nipo oo.
Mieluummin "tuulen nussima vinkuheinä" kuin verisuonet tukkeutuneena hyllyvä ihrakasa.Mikäs tuulen nussima vinkuheinä se siellä kitisee? Kirahvin ahteri ei oo koskaan tarpeeks levee. The bigger ass the better mood ja sillee