Mä oon täällä n tunnin ajan, sen aikaa ku katon emnerdalea ja hörpin kahvia.Jaa,taidanpa jatkaa matkaani kun ei täällä ketään ollutkaan
Mä oon täällä n tunnin ajan, sen aikaa ku katon emnerdalea ja hörpin kahvia.Jaa,taidanpa jatkaa matkaani kun ei täällä ketään ollutkaan
Kun ketjuilee kesken Poirotin ei kannata ihmetellä missä kaikki on.Jaa,taidanpa jatkaa matkaani kun ei täällä ketään ollutkaan
No kai tänne saa tulla kuka vaan höpisemään. En mä vissiin lupia kyselly enkä mie oo mitään insidepiiriä.Ööh, nyt ois tyhmä kyssäri...onks tää the ketju tarkotettu tietylle inside-piirille vai saaks tänne tulla höpisemään kuka vaan? T: uusi palstailija.
Sekaan vaan, ei ole mitään insidea olemassaÖöh, nyt ois tyhmä kyssäri...onks tää the ketju tarkotettu tietylle inside-piirille vai saaks tänne tulla höpisemään kuka vaan? T: uusi palstailija.
Pöh, mites nyt silleen.Boobis ei pysty kirjautumaan.
Ooh, kiitos Eh, tää the ketju vaan näyttää ulkopuolisen silmään sellaselta tosi hyvien kauan toinen toisensa tunteneiden kamujen rupattelupiiriltä Niin tulee ehkä sellanen pieni kynnys liittyä mukaa Mutta kiva tietää, että tänne kelpaa uudetkin tyypit.Sekaan vaan, ei ole mitään insidea olemassa
Tarjoaa kupin kahvia
Pari vuotta tässä hengaillut ja ihan kylmiltäni hyppäsin mukaan. Enkä tunne ketään livenä. Jutellaan kaikesta maan ja taivaan välillä.Ooh, kiitos Eh, tää the ketju vaan näyttää ulkopuolisen silmään sellaselta tosi hyvien kauan toinen toisensa tunteneiden kamujen rupattelupiiriltä Niin tulee ehkä sellanen pieni kynnys liittyä mukaa Mutta kiva tietää, että tänne kelpaa uudetkin tyypit.
Kyl täs ketjussa on alusta asti hengannu melkolailla sama porukka, mut kyl tänne kaikki halukkaat saa kirjotella, tietenkin. Tervetuloa ketjuun siis!Ooh, kiitos Eh, tää the ketju vaan näyttää ulkopuolisen silmään sellaselta tosi hyvien kauan toinen toisensa tunteneiden kamujen rupattelupiiriltä Niin tulee ehkä sellanen pieni kynnys liittyä mukaa Mutta kiva tietää, että tänne kelpaa uudetkin tyypit.
Höh,jopas temppuileeBoobis ei pysty kirjautumaan.
Halaus, hörpi kuumaa hunajateetäMistä tää räkis tuli taas? Nokka tukossa ja palelen viltin alla.
Se tuli varmaan tietokoneviruksena tinkuliinilta? Hän just valitteli samaa.Mistä tää räkis tuli taas? Nokka tukossa ja palelen viltin alla.
Sat...ans virukset, miksei F-Secure pysäyttänytSe tuli varmaan tietokoneviruksena tinkuliinilta? Hän just valitteli samaa.
On noi tietokonevirukset sitten pirullisia.Se tuli varmaan tietokoneviruksena tinkuliinilta? Hän just valitteli samaa.
Tos vaan kandee kirjautua ja keksiä joku vakionikki mitä käyttää. Nimimerkillä "vierailija" on vaikee rupatella ( lue: puhua paskaa) kun kukaan ei erota sinua palstan sadoista muista vierailijoista.Ooh, kiitos Eh, tää the ketju vaan näyttää ulkopuolisen silmään sellaselta tosi hyvien kauan toinen toisensa tunteneiden kamujen rupattelupiiriltä Niin tulee ehkä sellanen pieni kynnys liittyä mukaa Mutta kiva tietää, että tänne kelpaa uudetkin tyypit.
Koska F-Secure ei löydä kaikkia viruksia ja haittaohjelmiaSat...ans virukset, miksei F-Secure pysäyttänyt
paista ne heinät kunnon öljylammikossa niin eiköhän kaloriat napsaha kohilleenLaiska kokki koki tänään yllätyksen: jasminriisiä paistetun parsakaalin, sellerin ja herkkusienien kanssa. Mausteina soijakastiketta, mustapippuria ja shiracramikäliekastiketta. Tää vois muuten olla mun uus lempiruoka, mut taitaa olla vähän turhan vähäkalorista ja terveellistä fatsobobille
Ny on kyllä NukkuMasa aikataulustaan edellä.Nyt ei jaksa pysytellä hereillä, joten