The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Reen edessä oleva koira juoksee sille moottorikelkalla valmiiksi tehtyä latua, ei se ala säntäilemään metriseen hankeen. Ja jos säntää niin vauhti ei päätä huimaa.
Vetokoiria on käytetty tuhansia vuosia ennen moottorikelkan keksimistä. Niit voi olla reen edessä vaikka tusina. Miten ihmeessä ne ei o kaikki päätyneet umpihangesta huolimatta pusikkoon?
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Moikka, joo suhtkoht terveitä,tiettääkseni :D pääkopasta en oo varma :Drakkauttakin riittää ja aika hyvä olokin on. :love:

Toivottavasti sullakin kaikki hyvin ja kevättä tulossa.:)
Ihana kuulla, että on elo mallillaan :)

Ja kiitti :) - kyllä mä pärjään, vaiheillen ja taipuillen, päivä kerrallaan eteenpäin mennen...tänään semmonen maistuvainen päivä takana, mikä sai överilatauksensa päivän musasessiosta<3...Ja kevättä kohti todellakin, kaunista tää vain on - elämä :)
 
Tsuferaffi
...mutta tommonen viimehetken pjärseilytalvi tuo tullessaan ihanat aurinkoiset ja vähälumiset kelit eli kyllä noi lumet suksivat suolle :)!...ja pääset säkin vemputtamaan ja peffaas pyörittämään fillarin kanssa*peukuttaa*


Jos totta puhun, niin mulla on karmee polte päällänsä päästä taas kunnolla fillarin selkään ja viipottamaan pitkää matkaa ja niitä hervottomia mäkinousuja :)...

Ja moikka sulle :)!
Terveppä terve, mites menee?

Ja siis määhän oon autottomana sykkelöiny koko talven, ei oo päässy pyörä talvilevolle ollensakaan :D Muutamana päivänä on pitäny vaihtaa pulkkaan, ku on tullu lunta enemmän mitä on ehtiny tyypit auraamaan. Keskusta-asumisen hyvä puoli, et lähes aina on tiet aurattu ja hiekotettu ja pääsee kulkemaan. Sohjo ja peilijää toi välillä vähän jännitystä elämään, mut enpä kuiten kaatunu kertaakaan.
Täällä on ollu ny jokusen viikon jo niin ihana kevät, aurinkoista, lumetonta ja melko lämmintäkin, niin takatalvi ei oo oikein mieleen.

Tänään poljin itku silmässä sohjossa tarhalle, ko tuuli ja sato jäistä räntää silmiin vaakatasossa. Oli pakko jatkaa taluttaen matkaa ko ei pystyny pitään silmiä auki ku jääkokkareet hakkas silmille. Äyh.
 
Terveppä terve, mites menee?

Ja siis määhän oon autottomana sykkelöiny koko talven, ei oo päässy pyörä talvilevolle ollensakaan :D Muutamana päivänä on pitäny vaihtaa pulkkaan, ku on tullu lunta enemmän mitä on ehtiny tyypit auraamaan. Keskusta-asumisen hyvä puoli, et lähes aina on tiet aurattu ja hiekotettu ja pääsee kulkemaan. Sohjo ja peilijää toi välillä vähän jännitystä elämään, mut enpä kuiten kaatunu kertaakaan.
Täällä on ollu ny jokusen viikon jo niin ihana kevät, aurinkoista, lumetonta ja melko lämmintäkin, niin takatalvi ei oo oikein mieleen.

Tänään poljin itku silmässä sohjossa tarhalle, ko tuuli ja sato jäistä räntää silmiin vaakatasossa. Oli pakko jatkaa taluttaen matkaa ko ei pystyny pitään silmiä auki ku jääkokkareet hakkas silmille. Äyh.
Oi vitsi, sä oot kaikin puolin sissi :)!

Kyllä mä hylkäsin fillarin sujuvasti kun kelit jäähtyi kylmiksi ja lunta häpsäs maahan. Mutta nyt kun mä muutama viikonloppu takaperin pääsin täysin sulaneitten fillariteiden makuun, niin havaittavissa on mieletöntä kuumeilua sekä hätäistä toivetta äkäisen helleaallon saapumisesta:)

Ja mulla menee:). Toisinaan hyvin ja toisinaan plaah mutta eteenpäin kuitenkin. Mä oon joutunu/ saanu kasata ja jäsentää itteäni kokonaan uusiksi, elämä näytti tässä tuon vittusaatanaperkele- puolensa isojen menetyksien merkeissä mutta - vaikka satuttaa ja itkettää ja tekee vaikkajamitä, niin siitä huolimatta tää on kaiken sen arvoista :)

Ipanat kasvaa ja mä tyhmäännyn :D eli ei mitään uutta sillä saralla :p
 
Ja mulla menee:). Toisinaan hyvin ja toisinaan plaah mutta eteenpäin kuitenkin. Mä oon joutunu/ saanu kasata ja jäsentää itteäni kokonaan uusiksi, elämä näytti tässä tuon vittusaatanaperkele- puolensa isojen menetyksien merkeissä mutta - vaikka satuttaa ja itkettää ja tekee vaikkajamitä, niin siitä huolimatta tää on kaiken sen arvoista :)

Ipanat kasvaa ja mä tyhmäännyn :D eli ei mitään uutta sillä saralla :p
Mikä ei tapa yleensä sattuu ihamperkeleesti.

Muksut kasvaa nopeammin kuin rairuoho, mutta hitaammin kuin laskupinot.
Tyhmääntymisestä mä olen eri mieltä. Sinun "höwhöpöwwöytesi" on pikemminkin piristävää.
 
Mikä ei tapa yleensä sattuu ihamperkeleesti.

Muksut kasvaa nopeammin kuin rairuoho, mutta hitaammin kuin laskupinot.
Tyhmääntymisestä mä olen eri mieltä. Sinun "höwhöpöwwöytesi" on pikemminkin piristävää.
Sattuuhan se. Kovasti. Sitä en kiellä ollenkaan.

Mutta.

Siitäkin selviää hengissä. Ajan kanssa. Hitaasti. Ja.

...jos ei menetys ja kaipaus satuttaisi, niin en olisi hengissä. Eikä rakkautta eikä sydäntä olisi ollutkaan.

Joten - antaa sattua vaan <3

Ja noi ipanat ja niitten viruminen on vain ihanaa :)...en voi olla herkistelemättä ja ylpeilemättä sillä, että oon saanut olla äiti- koulussa jo 12- vuoden ajan <3

Arvosanoista en puhu sitten mitn....
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Oletkos muuten koittanut että jaksaako se sun koira vetää sua ja rekeä pehmeässä hangessa?
Montakohan koiraa tarvittais? Googlasin piruuttani "youtube koiravaljakko" ja en löytänyt yhtään pätkää jossa ei olis menty pehmeessä hangessa.
Yhden raavaan miehen kiskomiseen tarvitaan se kuusi koiraa. Siis pitemmille matkoille, parin kilsan pyrähdykset menee yhelläkin koiralla kun auttelee koko ajan.
En siis oikeasti tiedä mitään ;)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä