Ootko ollu yövuorossa vai miksi oot valvonut?nukkumaan vois mennä kohta, sitten kun silmät ei enää pysy auki.
Ootko ollu yövuorossa vai miksi oot valvonut?nukkumaan vois mennä kohta, sitten kun silmät ei enää pysy auki.
7,10€ pakettiautomaatillaPaljonkohan yhden kirjan postitus maksais....? ei oo vaakaa että vois edes painon perusteella arvailla.
Kyllä toi lähtee ihan normi lähetyksenä eikä minkää automaattejen kautta.7,10€ pakettiautomaatilla
sitte 8,10€Kyllä toi lähtee ihan normi lähetyksenä eikä minkää automaattejen kautta.
Useat huutiksen kautta ostettavat kirjat postitetaan kirjeinä. Vaatii sen, että kirjan taitetaan auki, jotta menee kirjeenä. Kirje ja kakkosposti on edullisin tapa.Kyllä toi lähtee ihan normi lähetyksenä eikä minkää automaattejen kautta.
No mä voin sen lähettää ihan normina kun minä sen hinnan ja postarit siitä saan.Useat huutiksen kautta ostettavat kirjat postitetaan kirjeinä. Vaatii sen, että kirjan taitetaan auki, jotta menee kirjeenä. Kirje ja kakkosposti on edullisin tapa.
ovela konstiUseat huutiksen kautta ostettavat kirjat postitetaan kirjeinä. Vaatii sen, että kirjan taitetaan auki, jotta menee kirjeenä. Kirje ja kakkosposti on edullisin tapa.
Posti korotti hintoja reilummalla kädellä ja poisti maksikirjeen aka selvensi palveluvalikoimaa.ovela konsti
Jos ostan huutiksesta, niin kyllä kiitos. Kun tilaa paljon kirjoja, niin mikä ettei? Toinen tapa on ostaa samalta myyjältä paljon kirjoja ja koko roska tulee sitten yhdellä pakettimaksulla.Kuka haluaa kirjan jos on vaikka uusi tai no siisti ja ehjä joka on sitten taitettu kun ostaa sen joltain?? eihän ne nettikaupoistakaan niitä lähetä tollallailla.
No mä en osta kun en lue kirjoja että myyn vaan poisJos ostan huutiksesta, niin kyllä kiitos. Kun tilaa paljon kirjoja, niin mikä ettei? Toinen tapa on ostaa samalta myyjältä paljon kirjoja ja koko roska tulee sitten yhdellä pakettimaksulla.
Laita sähköpostissaPaljonkohan yhden kirjan postitus maksais....? ei oo vaakaa että vois edes painon perusteella arvailla.
paree pyöriskellä nakkenaEn oo varmaan 15vuoteen tilannu ellokselta mitään ja nyt haksahdin vain todetakseni ei ittu olis kannattanut,samaa housua 3kpl,samaa paitaa 3kpl ja mekkoja joita en normisti osta niin nyt ostin niin ,niin oli pliisua kangasta että ei kiitos.En varmaan muutenkaan olis pitänyt sitä mut joskus vaan tulee mieleen et jos kuitenkin....mut ei tähä vartaloon kyl mekot sovi.
Tuolla ihmisten ilmoilla nyt viitti.paree pyöriskellä nakkena
Tästä mä olen kovasti samaa mieltä.paree pyöriskellä nakkena
menee jo pakkomielteen puolelle toi sun nakkeilu.Tästä mä olen kovasti samaa mieltä.
Mä ajan sentin siiliksi kesäajan alun kunniaks ens viikonloppunaKamalan kallista pikkujuttujenkin postittaminen.
Mutta, mullapa kasvaa päässä minisängen lisäksi sentin mittaisia hiuksia. Näytän ihan (idiootilta) tipunpoikaselta.
(onneksi vielä voi käyttää pipoa)
Onneksi pian on kesä ja voi olla ilkialasti pihallakin.menee jo pakkomielteen puolelle toi sun nakkeilu.
Sullako on munaa jaossa pääsiäisen kunniaks?Munarikasta pääsiäistä kaikille ketjulaisille.
Mikä sun os. olikaan?Onneksi pian on kesä ja voi olla ilkialasti pihallakin.
Varsin miellyttävää, kun aurinko lämmittää ja tuuli viilentää nännejä ja vähän muutakin.