The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Vittu mikä takatalvi tänne iski viime yönä. Sinne meni mun ihana kevät ja täydelliset pyöräilykelit :devil:
...mutta tommonen viimehetken pjärseilytalvi tuo tullessaan ihanat aurinkoiset ja vähälumiset kelit eli kyllä noi lumet suksivat suolle :)!...ja pääset säkin vemputtamaan ja peffaas pyörittämään fillarin kanssa*peukuttaa*


Jos totta puhun, niin mulla on karmee polte päällänsä päästä taas kunnolla fillarin selkään ja viipottamaan pitkää matkaa ja niitä hervottomia mäkinousuja :)...

Ja moikka sulle :)!
 
...on kyllä ollut taas yks sekoboltsipääkköspäivä, onneksi se on tossa kaulassa kiinni, yhtä heikunkeikutusta ja tolkuttomia tilannekuvioita mutta...on se vaan riemastuttavaa olla ihmisten parissa, keskellä, hyväksyttynä tämmösenään :). Ja mikä parhainta - jokaisessa päivässä kun on se kiva yllätysmomentti kuitenkin :)!

Ja AaKoo - indeed it's only rock 'n' roll but I Love It!!

...ja kestipä yhden tervanjuonnin verran aikaa kirjottaa tätä :D...nää miniskuukkeliset näppäimet, aaarrrgh :D
 
Investoit sen muutaman kympin käytettyyn surffiläppäriin tai vaik pöytäkoneeseen, niin ei tartte kärvistellä.
Kyllä kyllä :)...tässä nyt vain menee väkisinkin olosuhteitten pakosta aikaa ennen kuin..eli jalostan itteäni äärimmäisyyksiin ja kommentoin juttuihinne sikamyöhässä...

En tiie mitä tälle mun läppärille tapahtu, luultavasti oon taas painanu jotain oho- kohtaa :D, mutta ääkköset on karussa jossain...pyh ja pah mä ja tekniikka :D
 
Ai ni!!

Oliko kivaa maalata munia???!!!*kohentelee mutturaisia villasukkiaan*



......oooli :)<3! Ja kyllä, rapatessa rouskui ja nauru raikas, maalia löytyi puserosta, hiuksista, sormista ja poskista mutta toi vaan kuuluu asiaan eli varoalue kunniaan :D
 
Ai nii. Polkemisista kun oli puhe... niin epekillä kun on se vetokoira... kesällä on vähän vaikee vetää rekeä tai pulkkaa, mut jossain näin kuvan valjasvarustuksesta polkupyörälle.
Katteleppa jostain semmoinen niin pääset kesän fillarilenkeistä polkematta itte.
 
vierailija
Ai nii. Polkemisista kun oli puhe... niin epekillä kun on se vetokoira... kesällä on vähän vaikee vetää rekeä tai pulkkaa, mut jossain näin kuvan valjasvarustuksesta polkupyörälle.
Katteleppa jostain semmoinen niin pääset kesän fillarilenkeistä polkematta itte.
Miten hillitään pyörän selästä hirmu vahvaa koiraa kun se päättää lähteä juoksemaan ihan vikasuuntaan?
 
Ai nii. Polkemisista kun oli puhe... niin epekillä kun on se vetokoira... kesällä on vähän vaikee vetää rekeä tai pulkkaa, mut jossain näin kuvan valjasvarustuksesta polkupyörälle.
Katteleppa jostain semmoinen niin pääset kesän fillarilenkeistä polkematta itte.
...ja samalla päässenee testailemaan, miten kovin ne horsmat heilahtavatkaan ja kynkeli kantoon kajahtaa...mun mielestä, mut mä en tiiäkään mistään mitn, toi on koiran kans vaarallista puuhaa eli mieluummin ja turvallisemmin omilla jaloilla pomppien ja kirmaillen :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä