The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No pieneen vuokaan tein kun halusin testata kehtaako tommosta pääsiäisenä tarjoilla. Nuoriso sai kaiken syötyä. Kuten myös toistakymmentä suklaamunaa. Ja 3l kattilallisen maggarasoppaa.
Aww - nuorisolla toimii yhä äärimmäsen hyvin äiti kokkaa- tutka*peukuttaa*

Musta se on vain ihanaa:)...toivottavasti sitten aikanaan tommonen herkkyys olis täälläkin havaittavissa...
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Ne ei varmaan syö koskaan muulloin mitään. Ei ne voisi olla noin hoikkia jos vetäisivät jatkuvasti tommosia määriä.

Tosin olen kerran ollut todistamassa niiden syömiskisaa Raxissa. Ennätys taisi olla 8 santsikierrosta ennen jälkkäripöytää.
Pitää säästellä suurinta nälkää mamman makkarasoppaa varten. Mamma luulisi sairaaksi jos ei makkarasoppa maistuisi.
 
Pääsiäiseksi naudan sisäpaistista kylmäsavua ja lämminsavua, leikkeleiksi.
Karitsasta meinasin tehdä ainakin lämminsavun mutta ei löytynyt sopivaa. Senhän kerkeää vielä tehdä viikonlopuksi kunhan nyt torstaina viimeistään löytää.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Aamu- unisen taivas.
Tiiätkö, mä tykkään jollain hyvin kummallisella tavalla myös näistä aikaisista kiireaamuista :)..niissä on se oma vinkee otteensa, kun on vielä aivan tötteröisenä, niukin naukin jossain heräämisen kynnyksellä, ja soheltamassa suoraan toimintaan...toisinaan jopa heti toimissaan onnistuen, useimmiten kirjaimellisesti soheltamalla :D

Viikonloppuaamut on sitten ristiriitaisia - jos erehtyy nukkumaan pitkään, niin sitä harmittelee upean aikaisen aamun menetystä...ja on koko päivän ihan hupakkona :D
 
tsuferaffi
Tiiättekö miten innoissani oon tästä pääsykoetehtävästä? Todella innoissani. Puhuin just yhden alaa opiskelleen ystävän kanssa pitkän puhelun ja sain vähän käytännön vinkkejä haastattelutilanteisiin. Nyt pläräilen koulupapereita ja koitan ettiä käsiini kaiken, mistä saattais vähänkin olla apua tän tehtävän kanssa.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Ai niin unohdin kun yhdellä lihatiskillä oli kätevän näköisesti paloiteltua sian kylkeä niin nekin on suolassa ja huomenna tulee palvikylkeä. Semmoseksi pötköksi oli leikattu mistä saa nyt samanlaisia kuin ne kaupassa myytävät, nahkakin oli paikoillaan. (y)1,5kg niitä, pakkaseen taidan lyyvä suurimman osan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä