Mä ja pohjanmaa.Mä toivotan sit heti hyvää ja turvallista reissua!
Ei siellä muuta voi tulla kuin puukosta.
Semmoisen kanssa mä pärjään aina.
Mä ja pohjanmaa.Mä toivotan sit heti hyvää ja turvallista reissua!
Syytän siis varmuuden vuoksi ipanaa ja kattia myösOnko sinulla paikalla urosotus?
Kas kun me miehet, etenkin kotoutuneet miehet merkkaamme reviirimme käytetyilla sukilla. Jos taloudessa on koira niin sit asia vaati mielikuvitusta. Perhanan koirat
kun sotkevat järjestyksen.
Eikä ruveta kun ei ees mainittuTää kettinki on niin hiljaa...
...
...
Koittakaas ny heittää elämää ketjuun, jookos.
Sinäkin...
Syntipukki pitää aina löytää. Kissa on hyvä olemassa.Syytän siis myös varmuuden vuoksi ipanaa ja kattia myös
Niimpä. Aamulla se hetki, kun kello on soinut ja kaikki viivästymisminuutit on käytetty ja on aivan pakko nousta ylös lämpimän täkin alta. Päivän huonoin hetki.
Ei päivässä oo mitään vikaa. Aamussa sitä vastoin on. Ajatteles jos oisi ikuinen aamu .
Niin on . Ja tuohon kun lisätään nämä ilahduttavat ilmat, mitkä aamulla verkkokalvoille piirtyvät on lähellä, että kömpii takaisin peiton alle piiloon .Niimpä. Aamulla se hetki, kun kello on soinut ja kaikki viivästymisminuutit on käytetty ja on aivan pakko nousta ylös lämpimän täkin alta. Päivän huonoin hetki.
Tarttisko tässä miehiä mainita TÄH?Eikä ruveta kun ei ees mainittu
Ilmahan on suloinen. Kun tuolla tihkussa ja sateessa kävelee, niin töihin päästessä on unet karisseet silmistä, posket ovat punaiset ja tukka on kikkaralla vallattomasti, kuin sitä ei olisi ikinä kammattu. Bonuksena housun puntit ovat reisiin asti märät.Niin on . Ja tuohon kun lisätään nämä ilahduttavat ilmat, mitkä aamulla verkkokalvoille piirtyvät on lähellä, että kömpii takaisin peiton alle piiloon .
PÄIVÄÄPÄSHyvää iltaa tulleille!
On vain ikuinen päivä
Ei päivässä oo mitään vikaa. Aamussa sitä vastoin on. Ajatteles jos oisi ikuinen aamu .
kuopuksen haalarin lahkeista tuli noin puol litraa vettä eteisen lattialleIlmahan on suloinen. Kun tuolla tihkussa ja sateessa kävelee, niin töihin päästessä on unet karisseet silmistä, posket ovat punaiset ja tukka on kikkaralla vallattomasti, kuin sitä ei olisi ikinä kammattu. Bonuksena housun puntit ovat reisiin asti märät.
Todella suloinenIlmahan on suloinen. Kun tuolla tihkussa ja sateessa kävelee, niin töihin päästessä on unet karisseet silmistä, posket ovat punaiset ja tukka on kikkaralla vallattomasti, kuin sitä ei olisi ikinä kammattu. Bonuksena housun puntit ovat reisiin asti märät.
Talvihan on vain asennekysymys, hymyä pyllyyn tyttöseniTodella suloinen
Ei taida teilläkään päin pitää komiaa talveakuopuksen haalarin lahkeista tuli noin puol litraa vettä eteisen lattialle
Jos tämä olisi oikea talvi olisin haltioissani.Talvihan on vain asennekysymys, hymyä pyllyyn tyttöseni
Enempi lunta sulamassa, isommat lätäkötEi taida teilläkään päin pitää komiaa talvea