juuei, siksi lähetäänki tunturiin pyhänajaksiJos tämä olisi oikea talvi olisin haltioissani.
Kuulostaa ihanalta. Tunturi ja talvi .juuei, siksi lähetäänki tunturiin pyhänajaksi
siellä pitäs olla -5
eläpä muuta viserräKuulostaa ihanalta. Tunturi ja talvi .
Sinä päivänä kun mä lakkaan tykkäämästä lätäköiststä tai lakkaan olemasta pikkupoika joka tykkää niistä mä olen kuollut.Enempi lunta sulamassa, isommat lätäköt
Sinä päivänä kun mä lakkaan tykkäämästä lätäköiststä tai lakkaan olemasta pikkupoika joka tykkää niistä mä olen kuollut.
Mun miehisyyteni suurimpia asioita on se, että pikkupoika sisälläni ei ole vielä kuollut.
Hyvää yötä sinnekin!Come out come out where ever you are
Toivotan leppoisia unia kaikille
Meistä kahdesta...Mun mielestä lätäköiden idea on se, että voi kaivaa puroja ja kuivattaa ne. Kiva katsella kun vesi liruu pois.
Mie menisin heti peppumäkkeeneläpä muuta viserrä
on ollu asuinperällä monenlaista puuhaa niin ei ole tässä muka kerenny mäenlaskuunkaan moneen viikkon
määkin menisin jos olis hyvä peppuMie menisin heti peppumäkkeen
LIPUNmitä tarkottaa että vaihtaa lopun rannekkeeseen?
Miulla on siis tällä hetkellä paperinen pääsylippu joka tarttee vaihtaa rannekemalliseen ennen ku pääsee huomenna sinne musiikkitapahtumaan.mitä tarkottaa että vaihtaa lopun rannekkeeseen?
Ilmahan on suloinen. Kun tuolla tihkussa ja sateessa kävelee, niin töihin päästessä on unet karisseet silmistä, posket ovat punaiset ja tukka on kikkaralla vallattomasti, kuin sitä ei olisi ikinä kammattu. Bonuksena housun puntit ovat reisiin asti märät.
Paras koskaan keksitty yskänlääke on risiiniöljy.Tää yskä joutas loppua. Vaan ei.