The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta! Jee mä heräsin ennen kaheksaa, vaikkei ollut edes pakko! Tänään on lyhyt välivuoro, minkä jälkeen kipitellään työporukan kanssa juhlimaan ihan muuten vaan (taas). On se outoa, kun tää on jo kolmas kerta tänä vuonna. Mutta kivaa tiedossa :)

vierailija
Turku. Tamperelaiset oli käyneet ostamassa aamupalasämpylät ja kahvit mulle :love: ja sanovat, että kiva kun joku kaunis ja älykäs tulee kouluttamaan :love::love:
Sä oot sitten kuin tuksu(y)
Valtakunnan virallinen kohublondi Johanna Tukiainen on lähtenyt merta edemmäs kalaan ja deittailee nyt ruotsalaismiehiä. Viime aikoina Tukholmassa viihtynyt Johanna kirjoittaa Seiskalle pitämässään blogissa tapailleensa useita miehiä, ja saaneensa heiltä runsaasti kehuja.

– Ruotsalaiset miehet rakastivat pitkää vaaleaa tukkaani, päivetystäni joka myös monilla ruotsalaisilla naisilla on, sekä kuulemma tyyliäni ja vaatteitani. Lisäksi muutamat painottivat nimenomaan huumorintajuani ja älykkyyttäni, joka kuulemma teki vaikutuksen, Johanna kertoo
– Tukholmalainen juristimies deittini vertasi minua Ferrariin, jonka otan suurena kohteliaisuutena, hän ei ole kuulemma pitkään aikaan tavannut sekä kaunista että älykästä naista ja hän haluaa vakavan parisuhteen kanssani, hehkuttaa Tukiainen.

Silakkapihvit ovat niiiiiiiin hyviä!

Mä kävin taas "kierrä tontti" lenkillä ja sit laitoin tulen lastenhuoneeseen ja imuroin. Sauna lämpeää, mennään kunhan mies tulee lenkiltä.

Lpset pitäis vielä hakea mut muut velvollisuudet hoidettu.

Sä oot sitten kuin tuksu(y)
Valtakunnan virallinen kohublondi Johanna Tukiainen on lähtenyt merta edemmäs kalaan ja deittailee nyt ruotsalaismiehiä. Viime aikoina Tukholmassa viihtynyt Johanna kirjoittaa Seiskalle pitämässään blogissa tapailleensa useita miehiä, ja saaneensa heiltä runsaasti kehuja.

– Ruotsalaiset miehet rakastivat pitkää vaaleaa tukkaani, päivetystäni joka myös monilla ruotsalaisilla naisilla on, sekä kuulemma tyyliäni ja vaatteitani. Lisäksi muutamat painottivat nimenomaan huumorintajuani ja älykkyyttäni, joka kuulemma teki vaikutuksen, Johanna kertoo
– Tukholmalainen juristimies deittini vertasi minua Ferrariin, jonka otan suurena kohteliaisuutena, hän ei ole kuulemma pitkään aikaan tavannut sekä kaunista että älykästä naista ja hän haluaa vakavan parisuhteen kanssani, hehkuttaa Tukiainen.
No eiku kiitti ihan vitusti

• Tykkää
Reactions: IhQ
IhQ
Päivää!

Töistä selvitty, siellä meni viimenen vajaa tunti + vartti vielä ylitöitäkin ku äidin kanssa järjesteltiin juhlatilaa huomiselle.
Hetken ehtii istahtaa ja syödä..sit taas mennään.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä