Mulla loppu jatkuva kova yskiminen keuhkojen vaihtoonParas koskaan keksitty yskänlääke on risiiniöljy.
Sitä kahvikupillinen niin et yski.
Mulla loppu jatkuva kova yskiminen keuhkojen vaihtoonParas koskaan keksitty yskänlääke on risiiniöljy.
AHaHuomenta! Jee mä heräsin ennen kaheksaa, vaikkei ollut edes pakko! Tänään on lyhyt välivuoro, minkä jälkeen kipitellään työporukan kanssa juhlimaan ihan muuten vaan (taas). On se outoa, kun tää on jo kolmas kerta tänä vuonna. Mutta kivaa tiedossa
paheksunHuomenta! Jee mä heräsin ennen kaheksaa, vaikkei ollut edes pakko! Tänään on lyhyt välivuoro, minkä jälkeen kipitellään työporukan kanssa juhlimaan ihan muuten vaan (taas). On se outoa, kun tää on jo kolmas kerta tänä vuonna. Mutta kivaa tiedossa
Loskapaskalla on työllistävä vaikutusHuomenta!
Just kun sain pihan puroja kaivamalla kuivaksi, satoi litratolulla loskapaskaa. Äääää!
Mä oon saikulla.Loskapaskalla on työllistävä vaikutus
Yskii sitten molemmista päistäParas koskaan keksitty yskänlääke on risiiniöljy.
Sä oot sitten kuin tuksuTurku. Tamperelaiset oli käyneet ostamassa aamupalasämpylät ja kahvit mulle ja sanovat, että kiva kun joku kaunis ja älykäs tulee kouluttamaan
Mä oon eläkkeelläMä oon saikulla.
No eiku kiitti ihan vitustiSä oot sitten kuin tuksu
Valtakunnan virallinen kohublondi Johanna Tukiainen on lähtenyt merta edemmäs kalaan ja deittailee nyt ruotsalaismiehiä. Viime aikoina Tukholmassa viihtynyt Johanna kirjoittaa Seiskalle pitämässään blogissa tapailleensa useita miehiä, ja saaneensa heiltä runsaasti kehuja.
– Ruotsalaiset miehet rakastivat pitkää vaaleaa tukkaani, päivetystäni joka myös monilla ruotsalaisilla naisilla on, sekä kuulemma tyyliäni ja vaatteitani. Lisäksi muutamat painottivat nimenomaan huumorintajuani ja älykkyyttäni, joka kuulemma teki vaikutuksen, Johanna kertoo
– Tukholmalainen juristimies deittini vertasi minua Ferrariin, jonka otan suurena kohteliaisuutena, hän ei ole kuulemma pitkään aikaan tavannut sekä kaunista että älykästä naista ja hän haluaa vakavan parisuhteen kanssani, hehkuttaa Tukiainen.
nimenomaan huumorintajuani ja älykkyyttäni
hän ei ole kuulemma pitkään aikaan tavannut sekä kaunista että älykästä naista
Oliko hyvät aromit?Hähää, pierasin
TokiOliko hyvät aromit?