nii oonkinOi, Majuri mussukka täällä.
nii oonkinOi, Majuri mussukka täällä.
Öitä!Penskat kotona -paitsi yksi joka pitää hakea seiskalta "vaihto-oppilas" jäähyväisistä. Ruoka uunissa. Porkkanakakku jäähtymässä.
Ja mä voisin jo mennä vaikka nukkumaan.
hirvee tuisku, huomenna saa varmaan tehä hela dagen snöarbeteaIltaa ketjuun. Kuinkas menee muruilla ?
Pari siideriä tänään.
Hirvee lumimyräkkä ollu täälläkin. Huh onneksi ei tarvia ite tehdä lumitöitä.hirvee tuisku, huomenna saa varmaan tehä hela dagen snöarbetea
Kaffetta ryystän ja telkkaria kattelenIltaa ketjuun. Kuinkas menee muruilla ?
Pari siideriä tänään.
Miten oot jaksellu nyt ? Sait uudet keuhkot.Kaffetta ryystän ja telkkaria kattelen
Päivä päivältä paremmin, voimatkin hiljalleen palaavat. Mut kyllä mä heikkoon kuntoon meninkin, sairaalassa pariin kuukauteen en päässy edes sängyn laidalle istumaan omin voimin. Kävelynkin olen joutunut opettelemaan uudestaanMiten oot jaksellu nyt ? Sait uudet keuhkot.
Ihanaa kun voit paremmin ja oot toipumaan päin. Tsemppiä. Kova homma on ollu toipumisesta.Päivä päivältä paremmin, voimatkin hiljalleen palaavat. Mut kyllä mä heikkoon kuntoon meninkin, sairaalassa pariin kuukauteen en päässy edes sängyn laidalle istumaan omin voimin. Kävelynkin olen joutunut opettelemaan uudestaan
Tuliko hiki?Terkkuja saunasta.
Vähän extreme keino yskän taltuttamiseenMulla loppu jatkuva kova yskiminen keuhkojen vaihtoon
Oi nam namLeivoin neljä pellillistä pullaa. Kaksi voisilmällä ja kaksi korvapuusteja . Kohta keitetään sumpit .
olisko mehua kanssa?Leivoin neljä pellillistä pullaa. Kaksi voisilmällä ja kaksi korvapuusteja . Kohta keitetään sumpit .
Puolukkamehua löytyyolisko mehua kanssa?
Tuli hiki. Suihku raikasti.Tuliko hiki?
Miksi mehua?olisko mehua kanssa?
Hassu kysymys, nyt en ymmärrä mitä haet tällä
Kummasta suunnasta?