The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Shoppailtu rautakaupassa.

Saaliina aurinkokennolamppu pihalle (puoleen hintaan) hengityssuojaimia (ettei myyräkuume iske kun alan siivota saunatupaa) sekä pikaliimaa että saa pesukoneen irronneen osan takaisin.
Pikaliima hyvää on :)
Kuusitoista kuukautta vanha Dafi Evans ja hänen vanhempansa saavat kiittää pientä liimatippaa siitä, että poika on hengissä.
Evansin aivoissa oli paha vuoto muutama tunti syntymän jälkeen, mutta lääkärit onnistuivat paikkaamaan sen erikoisen tekniikan avulla.
He käyttivät Histoacryl-kudosliimaa, jota voi verrata tavalliseen pikaliimaan eli syanoakrylaattiin. Ilman sitä, poika olisi kuollut muutamassa päivässä.
 
Huonominä, tuhmaminä ja tyhmäminä haki lähikaupalta leffanaposteltavaksi sipsejä, kermaviilejä ja sipsidippejä vaikka ei edes tiedä aikooko katsoa tänään mitään leffaa. Niin ja lisänaposteluksi paprikatäyteisiä oliiveja ja miniherkkukurkkuja.

Ostin toki oikeaakin ruokaa kuten maggaraa ja juustoa ja lasketaanko olut ruoaksi? Tai tupakki?
 
  • Tykkää
Reactions: -tibis
Herkut ovat aina paikallaan!

Mulla on uunissa uusi pataleipäkokeilu. Ostettiin pari päivää sitten mehulinko ja siitä jää himusti sitä "töhmää" jäljelle. Nyt siis limpun sekaan päätyi porkkanaa ja punajuurta. saas nähdä...


...Ja jiiden jälkeen uuniin päätyvät tandooritahmnalla tuunatut broilerinkoivet. Sit vielä salaattia ja loppuilta sujuukin syöden.
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Shoppailtu rautakaupassa.

Saaliina aurinkokennolamppu pihalle (puoleen hintaan) hengityssuojaimia (ettei myyräkuume iske kun alan siivota saunatupaa) sekä pikaliimaa että saa pesukoneen irronneen osan takaisin.
Nois hengityssuojaimissa kandee investoida se lantti tai kaks enemmän ja ottaa niitä, mis on se erillinen lantin kokoinen filtteriventtiili.
Niil pelkillä tekstiilikupeilla ei tee hitonkaan mitään, ei ainakaan työtä tai kauaa.

Paraskin pölykuppi sit suojaa vain pölyltä. Miesbagteerit ja virukset menee tommoisista läpi heilahtamalla.
Naisbagteereista en tiedä kun mulla ei semmoisiin nykyään ole tarttumapintaa.
 
Nois hengityssuojaimissa kandee investoida se lantti tai kaks enemmän ja ottaa niitä, mis on se erillinen lantin kokoinen filtteriventtiili.
Niil pelkillä tekstiilikupeilla ei tee hitonkaan mitään, ei ainakaan työtä tai kauaa.

Paraskin pölykuppi sit suojaa vain pölyltä. Miesbagteerit ja virukset menee tommoisista läpi heilahtamalla.
Naisbagteereista en tiedä kun mulla ei semmoisiin nykyään ole tarttumapintaa.
Noissa oli ne venttiilit. Oon joo huomannut, että ilman tulee vipattua koko suojain metsään ko ei saa henkeä.

Myyräkuume tarttuu pölystä missä on virusta joten kaipa riittävät siihen. Vaikka olenkin melko varma, että olen sen joskus penskana potenut ja iäisesti immuuni. Sen verran monta kertaa tuli "tädin" luona halkovajassa ja vanhan navetan alakerrassa sekä ylisillä tongittua.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Ainii.

Niille jotka eivät ole hoksanneet, niin mulla juominen alkoi eilen. En ole ennustaja joten en arvaile milloin se päättyy. Nyt vaan koitan pitää promillet yli kahden, koska kun ne laskevat alle yhden niin sit alkaa helvetinmoinen tuska jonka rinnalla terveen ihmisen kankkunen on pikkujuttu.

Voitte tulkita asian siten, että olen sienestämässä.
Naitattia näillä nurkilla ei näy mutta ryypätkääpää esiintyy usein mutta sattumanvaraisesti.
 
Nauti, Asiankannattaja, munkin puolesta pari. Mä saan vasta lauantaina, lääkityksen takia.
Voi neitokultaihana.

Mä en ryyppäämisestä mitenkään nauti. Ne ajat ovat olleet ja menneet.
Sovitaanko, että ensimmäiset kaks jallupulloa otin sinunkin puolestasi. Noihin muihin ja pariin olutlaatikkoon mä sit tartten muun tekosyyn kuin janon.

Pidän sinusta pikkuinen.

Koita sinä pitää ittesi hengissä niin mä lupaan pyrkiä samaan.
 
Voi neitokultaihana.

Mä en ryyppäämisestä mitenkään nauti. Ne ajat ovat olleet ja menneet.
Sovitaanko, että ensimmäiset kaks jallupulloa otin sinunkin puolestasi. Noihin muihin ja pariin olutlaatikkoon mä sit tartten muun tekosyyn kuin janon.

Pidän sinusta pikkuinen.

Koita sinä pitää ittesi hengissä niin mä lupaan pyrkiä samaan.
Mulla on niin pirun TYLSÄÄ että tekisi mieli juoda. Minnekään ei voi edes mennä kun tyhmät inflúenssat jylläävät.

Sovitaan! Ja mäkin pidän sinusta. :love:
 
Ainii.

Mun soittokaluni ovat levällään ympäri eteläsuomea. Täs nukkumaluukussa mulla on vain kaksi lempivirveliä joiden ympärille ma voin halutessani kasata rummut, jos ja kun mua huvittaa.
Mut kaupassa käydessäni kirpparilla oli myynnissä nailonkielinen leirinuotiorämpytin (lue akustinen kitara) Näyttää melkein oikealta soittimelta ja jos sen saa viritettyä niin kakskymppiä ei oo liikaa pyydetty.

Huominen tai ööh joku päivä näyttää tuleeko nukkumaluukkuun mitään soitinta.
 
Tää kettinki on niin hiljaa...

... familla on sydänsurunsa, mut me miehet ny kaikki ollaan kusipäitä eikä nainen just muuta voi kuin valita miehen jonka kusipäisyyttä parhaiten kestää.
... routamisun suru on suuri enkä siihen puutu
... Kirahvi vois ittestään ilmoittaa jotain koska mä kaipaan tappelukaveria ja kirahvi on siinä hyvä.
... ketjun muut noidat vois aktivoitua ihan syystä, että mä tykkään ihan hirveesti noitanaisista. Kyöpeli ainoana noitanaisena on mun kanssani alakynnessä tai päinvastoin, mut sammakkokuntoni sanoo, että noitanaisia ei ketjussa ole lainkaan tarpeeksi.

Ja Tinkuliini perhana...
... mulla on ikämiehen potenssi ja se tarkoittaa sitä, että tuorekin naaras kaapataan petiin korkeintaan puoleksi vuorokaudeksi. Toisen puoli vuorokautta voi vaik palstailla.

Koittakaas ny heittää elämää ketjuun, jookos.
 
  • Tykkää
Reactions: -tibis
Miun taitaa täytyy leipoa pullaa viikonloppuna, koska meidän pakkasessa on jotain vikaa. Se syö kaikki pullat kuten pyykkikone syö kaikki sukat. Mokomat rakkineet :confused:.
Onko sinulla paikalla urosotus?

Kas kun me miehet, etenkin kotoutuneet miehet merkkaamme reviirimme käytetyilla sukilla. Jos taloudessa on koira niin sit asia vaati mielikuvitusta. Perhanan koirat
kun sotkevat järjestyksen.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä