The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
ok ei sitten
heitä järveen
Ai nii...

Ihmisten suhteen mä olen semmoinen, että yleensä tulen toimeen. Jos en tule niin voin kääntyä 180 astetta tai vaihtaa kadun toiselle puolelle mutta ketään ihmistä en tahdo olla heittämässä järveen vaikka osaisin.

Samoin mun maailmassani lapset saa leikkiä, koirat haukkua ja työstä saa kuulua ääntä eikä se mua yleensä häiritse tippaakaan, pikemminkin päinvastoin.

Mut kone.

Mä ja toimimaton kone on tosiaankin helvetin huono yhdistelmä.
Mun maailmassani koneita on kaikki rautakangesta ydinvoimalaan. Ja jos kone ei toimi niin koosta tai hinnasta riippumatta se on mun käsissäni hyvin suuressa vaarassa lentää järveen.
 
Ai nii...

Ihmisten suhteen mä olen semmoinen, että yleensä tulen toimeen. Jos en tule niin voin kääntyä 180 astetta tai vaihtaa kadun toiselle puolelle mutta ketään ihmistä en tahdo olla heittämässä järveen vaikka osaisin.

Samoin mun maailmassani lapset saa leikkiä, koirat haukkua ja työstä saa kuulua ääntä eikä se mua yleensä häiritse tippaakaan, pikemminkin päinvastoin.

Mut kone.

Mä ja toimimaton kone on tosiaankin helvetin huono yhdistelmä.
Mun maailmassani koneita on kaikki rautakangesta ydinvoimalaan. Ja jos kone ei toimi niin koosta tai hinnasta riippumatta se on mun käsissäni hyvin suuressa vaarassa lentää järveen.
Mä oon tossa konejutussa jakomielitautinen. Töissä cool joka neuvoo muita (buuttaa se vielä neljännen kerran ennenku soitat tukeen), kotona se joka paiskoo koneet kartanolle ja vetää itkupotkuraivarit
 
Huomenta!

Komia arpi Majurilla!

Mulle tulee ketju jo uniin. IHQun silmävaiva sai mut näkemään unta siitä, että toinen silmäni oli muuttunut kokonaan harmaansiniseksi. (siis toi valkoinen osakin) - Tai niin mä ajattelin, kunnes köpöttelin vessaan ja tajusin että toinen silmä rähmii ihan kunnolla. Pläääh.
 
Voi voi näitä nykyajan nuoria naisia. Eivät kestä kohteliaisuuksia.

Tänään olen jo onnistunut häkellyttämään kaksi, ihan vaan sanomalla - "hyvää päivää kaunis neito". Ostokseni meinas jäädä laskuttamatta.

Tuo puna mikä nousee poskille voittaa kaikki meikit mennen tullen.

Kunhan saan juotua nää pari jallua alta pois niin lähden liikenteeseen punastuttamaan lisää naarasotuksia, mutta toivottavasti hieman vanhempia ja semmoisia jotka eivät ihan pienestä punastu.
 
vierailija
:mad:
Ilmatieteen laitoksen mukaan Suomeen leviää torstaina illalla laaja lumisadealue etelästä.

Sateet tulevat aluksi paikoin myös vetenä tai räntänä, mutta muuttuvat viimeistään yöllä lumeksi. Lumisateiden takia aamuruuhkassa ajokeli voi olla paikoin erittäin huono, Ilmatieteen laitokselta todetaan.


Ilmatieteen laitoksen ennusteen mukaan runsas lumisade alkaa etelässä iltayöllä ja jatkuu kohtalaisen voimakkaana aina perjantaipäivää saakka. Lunta kertyy tänä aikana maan etelä- ja keskiosassa yleisesti 10–15 senttimetriä.

Pohjois-Pohjanmaalla ja Etelä-Lapissa runsaampi lumisade alkaa perjantaina aamulla ja kestää vähitellen heiketen aina lauantaiaamuun saakka. Lunta kertyy tänä aikana paikoin jopa 25 cm. Lumisateiden myötä ajokeli on paikoin erittäin huono.
 
Shoppailtu rautakaupassa.

Saaliina aurinkokennolamppu pihalle (puoleen hintaan) hengityssuojaimia (ettei myyräkuume iske kun alan siivota saunatupaa) sekä pikaliimaa että saa pesukoneen irronneen osan takaisin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä