Ihan sama missä se hotelli on, kärsä on tukossa ja silmät turvoksissa. Semmosta kosmetiikkaa ei ole keksittykään millä mut saisi ihmistä muistuttavaksisnadin friiduna et ole tottunut raikkaaseen maalaisilmaan?
Ihan sama missä se hotelli on, kärsä on tukossa ja silmät turvoksissa. Semmosta kosmetiikkaa ei ole keksittykään millä mut saisi ihmistä muistuttavaksisnadin friiduna et ole tottunut raikkaaseen maalaisilmaan?
Mahtava juttu! Senkin syövän selättäjä!Nonni. Lääkärireissu tehty ja solumyrkyt suonistossa.
Ja hoito on tehnnut hyvin! Alunperin melkein viisitoista- ja viisisenttiset kasvaimet ovat kutistuneet 3,5 senttiseksi ja noin senttiseksi. Alunperin puhuttiin 6-8 sytostaattikerrasta ja nyt määrä päätettiin seitsemäksi. Kaksi siis enää jäljellä ja sen jälkeen sädehoidot.
Mä todella tulen kesäksi kuntoon!
Mitähän sitä sit söisi?
Puussa nukkuminen on oma taiteenlajinsa. Vaatii harjoitusta ettei sieltä putoa.Vaihteeksi torkkujen jälkeen puustapudonnut olo.
Mitähän sitä sit söisi?
Etkö sä saa Kela-korvausta?736€ meni apteekkin
Saan, joihinkin lääkkeisiin, mutten vielä hyljintänappeihinEtkö sä saa Kela-korvausta?
Ihan älytöntä.Saan, joihinkin lääkkeisiin, mutten vielä hyljintänappeihin
Niin onkin.Ihan älytöntä.
Hyljintänappikorvaukset maksetaan takautuvasti siinä vaiheessa kun keho on hylkinyt uudet asennuspalikat. Kato eihän niiden nappien todellista tarvetta voi tietää ennen sitä. Eiku...Saan, joihinkin lääkkeisiin, mutten vielä hyljintänappeihin
No saan mä kelalta sit takasin jotain, kun kaikki byrokratia on valmista ja nyt on tän vuoden lääkkeiden maksukattokin paukkunu rikkiIhan älytöntä.
Soita ja kysy. Ja soita ja kysy. J vielä kerran.Kaikki saa ettiä täällä uudessa kämpässä, kun en ite ole purkanu niitä kaappeihin. Etsii sit mitä tahansa, niin en tiedä mistä sen löytäis.
Ei ne mua nuoremmat dementikot muista, minne laittoivat mitäkinSoita ja kysy. Ja soita ja kysy. J vielä kerran.
Ai sä muutit? Sairastumisenko takia vai muista syistä?Kaikki saa ettiä täällä uudessa kämpässä, kun en ite ole purkanu niitä kaappeihin. Etsii sit mitä tahansa, niin en tiedä mistä sen löytäis.
Sairastumisen ja muiden syiden takia. Ny pääsin kerrostalosta rivitaloon golfkentän viereenAi sä muutit? Sairastumisenko takia vai muista syistä?
Nice! Onko oma pihakin? Tomaatit kasvamaan vaanSairastumisen ja muiden syiden takia. Ny pääsin kerrostalosta rivitaloon golfkentän viereen