Ei kannata mieltä pahoittaa, ota klementiini se parantaaKyl mä nyt niin mieleni pahoitin
Ei kannata mieltä pahoittaa, ota klementiini se parantaaKyl mä nyt niin mieleni pahoitin
En yhtään ihmettele, että vitutuksen määrä vaan kohoaaTorstaiksi Tampereelle, perjantaiksi Turkuun
Kvg kertoisi varmasti tiedon. Meinaatko kouluttautua alalle?Oliskohan täälläpäin semmoisia hierojakouluja?
En oo ennen miettinyt mutta toi viestisi pisti harkitsemaan.Kvg kertoisi varmasti tiedon. Meinaatko kouluttautua alalle?
Makoisia päikkäreitäJaha, mä tökkään napapiikin ja katselen 10 uutiset ja käyn päiväunille
Älä hirveesti riitele ittes kanssaJaha, mä tökkään napapiikin ja katselen 10 uutiset ja käyn päiväunille
Kiitos, tää hälvenee melko tarkalleen perjantaina klo 19.47 kun avaan kotiovenHalaus. Toivottavasti vitutus hälvenee.
Sitä vastoin alapään karvoitukset on noussut etusivun topikkiin. Liekkö enteilee aikaista kevättä .nyt on palsta sekasin. etusivulla ei yhtään aloitusta viimeaikojen yleisimmästä aiheesta.
exät ja läskiaiheet puuttuu vielä.Sitä vastoin alapään karvoitukset on noussut etusivun topikkiin. Liekkö enteilee aikaista kevättä .
Kyllä ne sieltä vielä tulee. Palsta ei koskaan petä .exät ja läskiaiheet puuttuu vielä.
Mut persreiän kiihottavuudesta puhutaan jo.exät ja läskiaiheet puuttuu vielä.
Lisääntyvä auringonvalo teettää tuommoista. Ilmeisesti?Mut persreiän kiihottavuudesta puhutaan jo.
ja puuttu se asuste mihin lapset pakataan kun ei ole varmuutta vuodenajasta, meinaan käyttöaikaa ja asun merkkiä.Mut persreiän kiihottavuudesta puhutaan jo.
Sen täytyy olla. Aurinkohan ruskettaa ihoa, miksei sitten joka paikastaLisääntyvä auringonvalo teettää tuommoista. Ilmeisesti?