Käykö nuo Barbienukelle vai onko vaatteet kooltaan erilaisia?Lapsena mulla oli tällainen nukke ja nukella nämä vaatteet. Osa vaatteista on vielä tallella, nukke on hajonnut jo ammoin.
Käykö nuo Barbienukelle vai onko vaatteet kooltaan erilaisia?Lapsena mulla oli tällainen nukke ja nukella nämä vaatteet. Osa vaatteista on vielä tallella, nukke on hajonnut jo ammoin.
Hiukan isompia, mutta muokkasin. Mulla on ihan kiitettävästi vanhoja 60-luvun Skipperin vaatteita ja Barbin ja Daisyn 70-luvun vaatteita. Nyt ovat lapsella leikeissä. Keräilijät haluavat ostaa vain priima-kunnossa olevia vaatteita, joten nämä kelpaavat hyvin leikkimiseen.Käykö nuo Barbienukelle vai onko vaatteet kooltaan erilaisia?
Me lainattiin kirjastosta Metsolat-sarja. Niitä seuraavat päivät...Pitäiskö vaihteeksi kattoa toi Indy- leffa neloselta?
Tää on vissiin semmoinen retorinen kysymys.
Se oli kiva sarja.Me lainattiin kirjastosta Metsolat-sarja. Niitä seuraavat päivät...
Mun lemppareita oli tämä. Ja Susanna Haavisto... voi aaahhh.Se oli kiva sarja.
Tää oli hyvä ja toi biisi kansMun lemppareita oli tämä. Ja Susanna Haavisto... voi aaahhh.
Ei ne niin paljoa mulle maksasyö junassa
Mutta järkyttävän turneen ne on siulle järkännytEi ne niin paljoa mulle maksa
Pääsee tutustuun uuteen asuntoonkinTänään on Majuri päässyt kotiin
Dana Scully foxillaPitäiskö vaihteeksi kattoa toi Indy- leffa neloselta?
Tää on vissiin semmoinen retorinen kysymys.
Mä muistin väärin ja lääkäri onkin vsta huomenaamulla ysiltä.Selviskö tibikselle tänään miten hoidot on vaikuttaneet?
Paheksuu siellä kuinka uusi koti on sisustettuPääsee tutustuun uuteen asuntoonkin
Edelleen pidetään peukkuja pystyssäMä muistin väärin ja lääkäri onkin vsta huomenaamulla ysiltä.
NiimpäPaheksuu siellä kuinka uusi koti on sisustettu
Täällä kansEdelleen pidetään peukkuja pystyssä
No niin on. Tällä viikolla pitää saada väki koulutettua kun ens maanantaina tulee uusi järjestelmä tuotantoon ( ketut tule, ihan satavarmasti maanantaina ilmotetaan että homma siirtyy teknisten ongelmien takia)Mutta järkyttävän turneen ne on siulle järkännyt
Kuulostaa niin tutultaNo niin on. Tällä viikolla pitää saada väki koulutettua kun ens maanantaina tulee uusi järjestelmä tuotantoon ( ketut tule, ihan satavarmasti maanantaina ilmotetaan että homma siirtyy teknisten ongelmien takia)