kai sillä pv-rahalla (vajaa 40€) jotain saa jopa junassa?Ei ne niin paljoa mulle maksa
kai sillä pv-rahalla (vajaa 40€) jotain saa jopa junassa?Ei ne niin paljoa mulle maksa
En mä ikinä syö kuin lounaan. Se on mun aamupala, lounas, illallinen ja kaikki välipalatkai sillä pv-rahalla (vajaa 40€) jotain saa jopa junassa?
Nälkähän tuossa jo tuleeEn mä ikinä syö kuin lounaan. Se on mun aamupala, lounas, illallinen ja kaikki välipalat
no ei ole ihme että illalla tuntuu siltä että olis muka nälkäEn mä ikinä syö kuin lounaan. Se on mun aamupala, lounas, illallinen ja kaikki välipalat
Ehämmää syyttänytkään vaan hotellielämää. Kotona kun saan ne vanhat maalitahraset verkkarit ja villasukat jalkaan ja perseen sohvaan, voin hyvin keittää kahvit tai mennä jääkaapille jos semmonen mielihalu iskee. Nyt mun pitää lähteä etsimään jotain perkeleen take away-kahvia tai sämpylää. Ja vaihtaa vaatteet ennenku voin mennä etsimään särvintä. Vähemmästäki vituttaa pientä ihmistä.no ei ole ihme että illalla tuntuu siltä että olis muka nälkä
turha siitä on veeärrää tai kuopiota syyttää
kyllä jossaki kuopiossa kestää mennä vaikkapa paikalliseen kepappilaan pieruverkkareissaEhämmää syyttänytkään vaan hotellielämää. Kotona kun saan ne vanhat maalitahraset verkkarit ja villasukat jalkaan ja perseen sohvaan, voin hyvin keittää kahvit tai mennä jääkaapille jos semmonen mielihalu iskee. Nyt mun pitää lähteä etsimään jotain perkeleen take away-kahvia tai sämpylää. Ja vaihtaa vaatteet ennenku voin mennä etsimään särvintä. Vähemmästäki vituttaa pientä ihmistä.
Ei näissä. Veisivät lähimmälle uffin laatikolle ja kehottaisivat etsimään jotain ehjää ja puhdastakyllä jossaki kuopiossa kestää mennä vaikkapa paikalliseen kepappilaan pieruverkkareissa
loistava tilaisuus saada uudemmat pieruverskatEi näissä. Veisivät lähimmälle uffin laatikolle ja kehottaisivat etsimään jotain ehjää ja puhdasta
Niin ois! Saattas löytyä vaikka mitä retroo ja vintagee!loistava tilaisuus saada uudemmat pieruverskat
eli ei muutaku menoxNiin ois! Saattas löytyä vaikka mitä retroo ja vintagee!
Nokumutku ei pysty ei kykene. Väsyttää, vituttaa, hiukset on märät suihkun jälkeen. Happi loppuu ja pierettää.eli ei muutaku menox
Sit kantsii vaan maata hotellihuoneen sängyssä pimeässä x-asennossa. Välillä voi tilanteen keventämiseksi hokea että "vittu kun vituttaa"Nokumutku ei pysty ei kykene. Väsyttää, vituttaa, hiukset on märät suihkun jälkeen. Happi loppuu ja pierettää.
Niin mä teenkin. Koko viikon. Perjantai-iltana lukitsen itseni kotiin, heitän luurit hevonvit..pois ja pysyn sohvalla koko viikonlopun.Sit kantsii vaan maata hotellihuoneen sängyssä pimeässä x-asennossa. Välillä voi tilanteen keventämiseksi hokea että "vittu kun vituttaa"
Kuopiosta ostat repulllisen kalakukkojaNiin mä teenkin. Koko viikon. Perjantai-iltana lukitsen itseni kotiin, heitän luurit hevonvit..pois ja pysyn sohvalla koko viikonlopun.
Näärännäppy tai silmätulehdus. *arvaa kanssa*Huomenta!
Mikähän helkkari nyt iski..toisen silmän alaluomen ihan sisäkulmassa on joku turvonnut kohta joka punoittaa. Näyttää että yön aikana on levinnyt vähän keskemmällekin alaluomea se turvotus.
Silmässä koko ajan semmoinen ärsyttävä tunne, ei koske ennen ku liikuttaa sitä kohtaa mut semmonen että jotain siellä on tiellä.
Pitää varmaan käydä kääntymässä arvauskeskuksessa tänään..
Tsemppiä ja toivotaan parasta!Mä lähden sinne lääkäriin kuulemaan koetulokset ja saan samantien seuraavan satsin sytostaatteja.
Väsyttää, uni oli parhaimmillaan kun luuri alkoi ärjyä.
snadin friiduna et ole tottunut raikkaaseen maalaisilmaan?Good morning Kuopio!
Miksi mulla on aina hotellissa kärsä tukossa vaikka miten säätäisin ilmastointia?