Iltapäivää! Onko vieläki kylymä? Mää teen tässä kotitöitä ja ootan et misteri tuo mulle kahviaHuomenta!
Iltapäivää! Onko vieläki kylymä? Mää teen tässä kotitöitä ja ootan et misteri tuo mulle kahviaHuomenta!
En oo jaksanu katsoa mittarissa. Kaipa se talvi vuelä ulkona on. Yritän repiä silmiä auki. Nukuin tunnin verran. Yritin kyllä, mutta työasiat velloi mielessä. Ja sitten kun yöllä alkaa pohtia asioita, niin paniikki on valmis ja uni ei tule.Iltapäivää! Onko vieläki kylymä? Mää teen tässä kotitöitä ja ootan et misteri tuo mulle kahvia
Äh tuo on niin totta ja syvältä :/ Koita jaksaa *halii*En oo jaksanu katsoa mittarissa. Kaipa se talvi vuelä ulkona on. Yritän repiä silmiä auki. Nukuin tunnin verran. Yritin kyllä, mutta työasiat velloi mielessä. Ja sitten kun yöllä alkaa pohtia asioita, niin paniikki on valmis ja uni ei tule.
Kuulostaa ikävän tutulta..En oo jaksanu katsoa mittarissa. Kaipa se talvi vuelä ulkona on. Yritän repiä silmiä auki. Nukuin tunnin verran. Yritin kyllä, mutta työasiat velloi mielessä. Ja sitten kun yöllä alkaa pohtia asioita, niin paniikki on valmis ja uni ei tule.
Didi on varmaan kesätöissä tuolla, kurssin vetäjänä nimittäinDee Dee ramona, laitas hakemus kursseille
Vakoiluvirasto järjestää kesäkursseja – maksaa opiskelijoille - Tivi
pakkaamiseen liittyvät vastoinkäymiset voi kätevästi laittaa ukon piikkiinKiitos kaikille Tuun sitte tänne kiukkuamaan ku alkaa pakkaaminen ottaa aivoon
Joo niinku kaikki muutkin asiat.pakkaamiseen liittyvät vastoinkäymiset voi kätevästi laittaa ukon piikkiin
Ihan just pääsit sanomasta, että mies muuttaa mukana.Kiitos kaikille Tuun sitte tänne kiukkuamaan ku alkaa pakkaaminen ottaa aivoon