The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
En oo jaksanu katsoa mittarissa. Kaipa se talvi vuelä ulkona on. Yritän repiä silmiä auki. Nukuin tunnin verran. Yritin kyllä, mutta työasiat velloi mielessä. Ja sitten kun yöllä alkaa pohtia asioita, niin paniikki on valmis ja uni ei tule.
Kuulostaa ikävän tutulta..(n)
Samaa miullakin, yleensä tosin muutaman tunnin saa nukuttua vaan sit jos jostain kaivautuu mieleen jokin ikävä/stressaava asia niin sittenpä ei enää saakaan nukuttua. Nyt lähipäivinä oon heräilly aamuyöstä siinä 4-5 aikoihin eikä oo meinannu uni tulla millään..
Illalla sit oon niin poikki jo siinä kasin-ysin maissa ettei mitään järkeä.

Nyt sit lipittelen aamukahvia ja pitäs käydä muksut herättää..
-29 oli mittaris, en ala.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Hui teidän nukkumiset kuulostaa inhottavalta. Kannattaa ehkä jo kysyä lääkäriltä apua tossa, jos ei muutamaa tuntia enempää saa unta. Mä oon niin sikeäuninem, että nukun kipeenäkin paremmin.

Kuume on sahaillut 37,5 ja 39,5 väliä. Nyt on 38. Pakko hakea lisää saikkua. Puhuminenkaan ei onnistu, kun heti jos yrittää puhua, alkaa yskittää. No, ei tää mikään kuolemantauti ole, normiflunssa vain. Mutta on perseestä, että täytyy näin paljon olla pois töistä.
 
Lisää kahvia :coffee: Mun valvomisens syy on eilinen työpäivä. Jos työt aloittaa seiskan jälkeen ja koneen kannen lyö kinni sitten kotona puoli kahdeksan illallla, niin hiukan ylivirittynyt olo. Mutta kyllä se tästä. Otetaanpa tämä päivä rauhallisemmin ja illalla ajoissa nukkumaan.
 
Tinkuliinille mukavaa pidennettyä viikonloppua.
Oi tuota meijän arkaa Herttaa, antaa enemmän silittää ja rapsuttaa kuin aiemmin. :love: Pyörii keittiössä mun ympärillä, niin tiijän siitä että Hertta antaa silittää ja haluaa silityksiä ja oikein kehrää. :love:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä