Ei hampaita tartte kuivata. Suussa ne kastuu kumminkin.Entä kuivausrumpu?
Ei hampaita tartte kuivata. Suussa ne kastuu kumminkin.Entä kuivausrumpu?
Ihan turha tehdä mitään työtä, juoda kahvia tai nukkua, jos on nainen.... tai opiskellamikä päivä, työtä kahden päivän edestä. Nyt kuppi kahvia ja kohta nukkumaan.
Luultavasti siellä Soneralla on joku nainen opiskellut.Sonerakin töpeksi tänään
Ihan turhaa, jos olet nainen.Hammaspyykkiaika. Öitä!
Miten niin?Joku pillunpuutteinen ihmeheebo meidän ketjussa
Nii mut sais lämpimät leegot suuhunEi hampaita tartte kuivata. Suussa ne kastuu kumminkin.
Minäkö? Molemmat termit täsmää.Joku pillunpuutteinen ihmeheebo meidän ketjussa
Sulla meni nyt nimet sekaisin. Sä olet Pepinpuutteinen.Minäkö? Molemmat termit täsmää.
Sonera Viihteessä ei toimi äänitekstitys MTV3 kanavallaSonerakin töpeksi tänään
Onko ensimmäinen mummous?Näin ekat ultraäänikuvat pojan lapsesta sillä oli pää, jalat ja ainaki toinen käsi.
On tää eka. Eikä se voi minua tehdä vanhaksi kun esimies kysyi jokunen aika sitten onko mulla vielä raskaus suunnitteilla. Siis ehkä hiukan vitsinä, sattui kuulemaan kun valitin että on tyhjä talo kun kaikki on häipyneet.Onko ensimmäinen mummous?
Mun pikkusysteri on jo nelinkertainen mummo. Sen vuoksi hän on hirveen vanha. Mä en ole vielä vaari, joten mä olen hurjan nuori.
jos et tykkää pomosta ja haluat haitata sen etenemistä niin tee ilmoitus seksuaalisesta häirinnästä.On tää eka. Eikä se voi minua tehdä vanhaksi kun esimies kysyi jokunen aika sitten onko mulla vielä raskaus suunnitteilla. Siis ehkä hiukan vitsinä, sattui kuulemaan kun valitin että on tyhjä talo kun kaikki on häipyneet.
Pomo on sen verran sutjakka tyttö ettei ahdistelusyyte mene läpi. Ja tässä iässä oma urakehitys on kehittynyt riittämiin, alan himmailla viimeset 20 vuotta ennen eläkettäjos et tykkää pomosta ja haluat haitata sen etenemistä niin tee ilmoitus seksuaalisesta häirinnästä.
ja ellet piittaa omasta urakehityksestä...
no onhan toi lastenteon utkaaminen kummiski kiellettyäPomo on sen verran sutjakka tyttö ettei ahdistelusyyte mene läpi. Ja tässä iässä oma urakehitys on kehittynyt riittämiin, alan himmailla viimeset 20 vuotta ennen eläkettä
En mä sitä pitänyt edes uteluna, se oli semmosta tilannekomiikkaano onhan toi lastenteon utkaaminen kummiski kiellettyä
hyvä pitää takataskussa tommonen valttikortti
en sitä epäillytkään mutta tarpeen vaatiessa sitä voi käyttää pomoa vastaanEn mä sitä pitänyt edes uteluna, se oli semmosta tilannekomiikkaa
Mä tein saman päätöksen jo viime vuosituhannen viimesen kymmenyksen puolivälissä. Tää nyt uunissa oleva pulla on siitä helppo, että sen voi palauttaa.Meikäläinen päätti tos vuosituhannen alussa, et lapsilukuni on täynnä.
Mut jos mä joskus täytän 90 niin mistäs sitä tietää vaikka muuttaisin mieltäni?
No mä opin (jos opin) noi hommat vasta myöhemmin, niin kuopuslikka syntyi vasta 01 kun mä olin jo ikäloppu kehäraakki.Mä tein saman päätöksen jo viime vuosituhannen viimesen kymmenyksen puolivälissä. Tää nyt uunissa oleva pulla on siitä helppo, että sen voi palauttaa.
Mikään eikä kukaan saa mua enää aloittamaan sitä vaippa- ja Muumirumbaa
Kyl voi onnitella. Muuttaa se mein kanssa sinneMä jo luulin, että vois onnitella, mut ny joutuukin tyytymään onnitteluihin toivottavasti mieluisasta talosta. Plääh.
Mut jos mies on mieluisa ja tykkää sinusta, niin epäilemättä hän tiensä tuonnekin löytää, joten jatkossa voi olla lisää onniteltavaa?