The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Onko ensimmäinen mummous?

Mun pikkusysteri on jo nelinkertainen mummo. Sen vuoksi hän on hirveen vanha. Mä en ole vielä vaari, joten mä olen hurjan nuori.
On tää eka. Eikä se voi minua tehdä vanhaksi kun esimies kysyi jokunen aika sitten onko mulla vielä raskaus suunnitteilla. Siis ehkä hiukan vitsinä, sattui kuulemaan kun valitin että on tyhjä talo kun kaikki on häipyneet.
 
vierailija
On tää eka. Eikä se voi minua tehdä vanhaksi kun esimies kysyi jokunen aika sitten onko mulla vielä raskaus suunnitteilla. Siis ehkä hiukan vitsinä, sattui kuulemaan kun valitin että on tyhjä talo kun kaikki on häipyneet.
jos et tykkää pomosta ja haluat haitata sen etenemistä niin tee ilmoitus seksuaalisesta häirinnästä.

ja ellet piittaa omasta urakehityksestä...
 
jos et tykkää pomosta ja haluat haitata sen etenemistä niin tee ilmoitus seksuaalisesta häirinnästä.

ja ellet piittaa omasta urakehityksestä...
Pomo on sen verran sutjakka tyttö ettei ahdistelusyyte mene läpi. Ja tässä iässä oma urakehitys on kehittynyt riittämiin, alan himmailla viimeset 20 vuotta ennen eläkettä
 
IhQ
Iltoja ja öitä..
Kylläpä väsyttää jo, pitää painua unille tästä. Jo tuossa kasin aikaan aloin haukottelemaan jatkuvaan..olis melkein tunti sitten pitäny mennä ku sain lapset rauhottuu sänkyihinsä mut ei, kun ei tajua.
Tuntuu et aamuisin on vaikeempi ja vaikeempi saada itteensä hereille ja ylös sängystä..eikä ees lauhdukaan huomenna vaikka piti. Edelleen luvassa se -30. Voi että mie vihaan. Puolet tuosta olis vielä siedettävä.

Mutta niin, öitä ja puspusit!
 
Meikäläinen päätti tos vuosituhannen alussa, et lapsilukuni on täynnä.

Mut jos mä joskus täytän 90 niin mistäs sitä tietää vaikka muuttaisin mieltäni?
Mä tein saman päätöksen jo viime vuosituhannen viimesen kymmenyksen puolivälissä. Tää nyt uunissa oleva pulla on siitä helppo, että sen voi palauttaa.

Mikään eikä kukaan saa mua enää aloittamaan sitä vaippa- ja Muumirumbaa
 
Mä tein saman päätöksen jo viime vuosituhannen viimesen kymmenyksen puolivälissä. Tää nyt uunissa oleva pulla on siitä helppo, että sen voi palauttaa.

Mikään eikä kukaan saa mua enää aloittamaan sitä vaippa- ja Muumirumbaa
No mä opin (jos opin) noi hommat vasta myöhemmin, niin kuopuslikka syntyi vasta 01 kun mä olin jo ikäloppu kehäraakki.

Mut maailma ei ole reilu. Harva nainen on Saara joka raskautuu 347- vuotiaana ja nauraa. Mut ysikymppiselle miehelle isyys on täysin mahdollinen.
Mä olen muuttanut mielipiteitäni ennenkin joten jos joku ihana punapää minut viettelee kun olen 90 niin en takaa itseäni.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä