Vuoren kulmilla -11. Kiva talvikeli.-23 täällä
Vuoren kulmilla -11. Kiva talvikeli.-23 täällä
sulla se onki näppärää kun voit pyörähtää vuoren sisälle jos on ulkopuolella liikaa pakkastaVuoren kulmilla -11. Kiva talvikeli.
Jotakin hyötyä tästäkinsulla se onki näppärää kun voit pyörähtää vuoren sisälle jos on ulkopuolella liikaa pakkasta
niimpäHuomenii!
Ny on sit Glenn Frey kuollut. Ei tarvitse toista kertaa Eaglesin keikalle haluta.
Huono vuosi 40-luvulla syntyneille musikanteille.Huomenii!
Ny on sit Glenn Frey kuollut. Ei tarvitse toista kertaa Eaglesin keikalle haluta.
Hävitä se petoHuomenta! -10 ja +37,4. Kuume on siis laskenut, mutta tuntuu kyllä inhemmalta kuin eilen. Pitäis hakea postista kissanruokaa. Millähän ilveellä mä kannan sen...
Mihin työpaikkoihin? Missä? Millä tavoin?Onko oikein että pakolaiset saa etuoikeuden työpaikkoihin?
http://riikkapurra.net/2016/01/17/kotouttaminen-ja-palkkojen-alentaminen/Mihin työpaikkoihin? Missä? Millä tavoin?
Hyyyi muutot on kamalia! Ei se tavaroiden pakkaaminen ja purkaminen niinkään vaan muuttosiivousurakka kummassakin päässä.Oioioi. Kuukauden päästä ois eessä muuttopuuhat. Mä oon niiiiin fiiliksissä jo nyt.. tosin saattaa olla että ku pitää alkaa tekeen sitä muuttoa niin iskee sellanen hetkellinen ei niin kovin mukava tunne
No sepä. Tos ok-talossa onki vähä reippaammin siivoomista sit.Hyyyi muutot on kamalia! Ei se tavaroiden pakkaaminen ja purkaminen niinkään vaan muuttosiivousurakka kummassakin päässä.
Osta siivoojaNo sepä. Tos ok-talossa onki vähä reippaammin siivoomista sit.
Kyllä mä siivoon ihan ite. Niinku teen myös lumityöt ja leikkaan nurmikon.Osta siivooja
Onko ny rapukausi?Muuttosiivouksen ulkoistamisessa on se hyvä puoli, että voi heti raahata siivouskamppeet uuteen kämppään ja siivooja siivoaa sen vanhan kämpän omillaan.
Mutta meilläpä on alkupalana salaattia ravuilla ja kananmunilla ja pääruokana silakkapihvejä kermaviilikastikkeella. Ja mulla on jo nälkä!
Ihan vaan pakastekatkarapuja. Mä tykkään kaikista ravuista ihan hitosti.Onko ny rapukausi?
Mä en oo kyllä koskaan ravunsyöntiä ymmärtänyt. Mun mielestä niissä ei ole mitään syömistä, ne ei itsessään maistu oikeestaan miltään. Mut ne antaa suomenruotinkielisille tekosyyn ryypätä ja laulaa.