Tuntuu ikävältä kurkussa hengittää pakkasilmaa. Mutta kiitos paheksunnasta!pakko paheksua velttoiluanne, menkää piihalle raittiiseen ilmaan.
Mä vetelelen täällä mömmöjä huuleen ja huilailen nyt hetkisen ennenkuinn Eteeni kannettaan ruokaa
Tuntuu ikävältä kurkussa hengittää pakkasilmaa. Mutta kiitos paheksunnasta!pakko paheksua velttoiluanne, menkää piihalle raittiiseen ilmaan.
Mä vetelelen täällä mömmöjä huuleen ja huilailen nyt hetkisen ennenkuinn Eteeni kannettaan ruokaa
Ihanaa kun oot paheksumassa! TUITUI!!!pakko paheksua velttoiluanne, menkää piihalle raittiiseen ilmaan.
Ja Mythis mokoma..paljo mieluummin skrabaan auton ikkunoita ja istun siihen kylmänkankeeseen penkkiin ku olisin tolleen noin lämpimässä...eiku
Just nyt miulle riittäisi loma ja vaikka piiloutuminen sängyn alle . Voisivat pitää tunkkinsa töissä .Mulla ois vielä 4 viikkoa lomaa ja lähtisin mieluusti pois Suomesta mut nyt ei työkuviot salli sitä
Pus puspakko paheksua velttoiluanne, menkää piihalle raittiiseen ilmaan.
Se on päivää .Iltaa
Siis yötä ihan kohta. Kävin salilla, nyt oon piipussa.Se on päivää .
Majuri on palannut ja hyvä niin . Pysytään taas järjestyksessä .
Sie oot ollut reipas . Mie oon vaan laiskotellut ja syönyt pullan . Kuka keksi eilen leipoa .Siis yötä ihan kohta. Kävin salilla, nyt oon piipussa.
En mä. Ootte ketjujuonineet eilen jotainSie oot ollut reipas . Mie oon vaan laiskotellut ja syönyt pullan . Kuka keksi eilen leipoa .
Ei kai täällä mitään juonitaEn mä. Ootte ketjujuonineet eilen jotain
Tiiä kuule kuinka ihmeitä tekeviä nuo putkilot onMajuri ny kuntouttaa ittensä mitä pikimmin, ennenkuin tottuu siihen, että söötit hoitajat kantaa sapuskat nenän eteen. Semmoiseen voi helposti tottua ja se on paheksuttavaa.
Äkkiä alkaa kaipaamaan kotihengetärtä kotiinkin ja sit alkaakin jo pian miettimään naapurin leskirouvan vokottelemista.
Ja tuo kummiskin ensimmäisenä vaihtais verhot... ja huonekalujen paikat... ja täyttäis kylppärikaapin ihmeellisillä putkiloilla... eikä jääkaapissa olis enää paikkaa oluille ja makkaroille.
Toi on tuhon tie.
En tarkoittanutkaan noitanaisten liemiä ja salvoja.Tiiä kuule kuinka ihmeitä tekeviä nuo putkilot on
näin onEi kai täällä mitään juonita
Tai jos oli juonittu, ei ruutis ollut lähettyvilläkään .
UskotaanRuutis juoni ensimmäisenä. näin on
Ei ois käyny pienimmässä mielessäkääneipä ruveta kronklaamaan
Ei ole.onkohan bejbeulisijalla tuo lääkitys ihan kohillaan?
Ei, eikä edes sinne päinkään.onkohan bejbeulisijalla tuo lääkitys ihan kohillaan?