Ihan turha sanoa huomenta tai opiskella, jos on nainen. Naisen ei tarvi tehdä mitään.Huomenta!
Ihan turha mennä minnekkään. Ei naisen tarvi mennä minnekkään eikä tarvi opiskella tai juoda kahvia.Voi kökkö, onpas kova pakkanen. Täällä -10 eli ihan ok. Mutta nyt on kahvi juotu, joten menoksi. Hauskaa päivää kaikille!
Ja mies maksaa kaiken?Ihan turha sanoa huomenta tai opiskella, jos on nainen. Naisen ei tarvi tehdä mitään.
Toi lähtösiivouksen ulkoistaminen on muuten oikeesti ihan harkinnan arvoinen asia. Ainakin kandee soittaa läheiseen siivouspartioon tai vaik kysyä taloyhtiön siivoajalta et mitä lähtösiivous maksaisi. Etenkin jos välissä on paljon kilsoja ja varmuudella uudessa osoitteessa tarpeeksi tekemistä.Muuttosiivouksen ulkoistamisessa on se hyvä puoli, että voi heti raahata siivouskamppeet uuteen kämppään ja siivooja siivoaa sen vanhan kämpän omillaan.
Mutta meilläpä on alkupalana salaattia ravuilla ja kananmunilla ja pääruokana silakkapihvejä kermaviilikastikkeella. Ja mulla on jo nälkä!
Eiks se oo niippäin, että miehen jolla on nainen ei tartte tehdä mitään?Ihan turha sanoa huomenta tai opiskella, jos on nainen. Naisen ei tarvi tehdä mitään.
Pah, paheksun taas
No mulla on muuttomatkaa kaikki 1km ja tonne talolle pääsee kyl siivoo etukäteen et en usko sen aiheuttavan mitään ylimääräistä stressiä. Mulla sattuu oleen vielä helmikuun viiminen viikko talviloma nii siinä on hyvä aika siivoillaToi lähtösiivouksen ulkoistaminen on muuten oikeesti ihan harkinnan arvoinen asia. Ainakin kandee soittaa läheiseen siivouspartioon tai vaik kysyä taloyhtiön siivoajalta et mitä lähtösiivous maksaisi. Etenkin jos välissä on paljon kilsoja ja varmuudella uudessa osoitteessa tarpeeksi tekemistä.
Jos parilla satasella pystyy fiksuuttamaan aikataulujaan ja vähentämään mersulla sahattuja kilsoja niin se on halpaa kuin saippua.
tuli sitten muutto miehelään?No mulla on muuttomatkaa kaikki 1km ja tonne talolle pääsee kyl siivoo etukäteen et en usko sen aiheuttavan mitään ylimääräistä stressiä. Mulla sattuu oleen vielä helmikuun viiminen viikko talviloma nii siinä on hyvä aika siivoilla
Ei nyt ihan. Sillä on vielä pienempi kämppä ko mulla mutta osu tähdet kohdalleen yhen tönön kanssa sillee että oli pakko tarttua tarjoukseen. Alkuun vuokralla ja jos siltä tuntuu nii sit voi harkita sen ostamista.tuli sitten muutto miehelään?
kämpän omistamisessa on puolensaEi nyt ihan. Sillä on vielä pienempi kämppä ko mulla mutta osu tähdet kohdalleen yhen tönön kanssa sillee että oli pakko tarttua tarjoukseen. Alkuun vuokralla ja jos siltä tuntuu nii sit voi harkita sen ostamista.
Niinhän siinä on. Siks onkin musta fiksua kokeilla ensin sitä noin ku halvalla pystyy ja sit voi harkita rauhassa sitä ostoa jos siltä tuntuukämpän omistamisessa on puolensa
Maiskis!Mutta meilläpä on alkupalana salaattia ravuilla ja kananmunilla ja pääruokana silakkapihvejä kermaviilikastikkeella. Ja mulla on jo nälkä!
Totta! Miehen luuri ei toiminut oikestaan koko päivänä.Sonerakin töpeksi tänään
Mies oli varmaan ihan iloinen rauhallisesta päivästäTotta! Miehen luuri ei toiminut oikestaan koko päivänä.
Kunnon rapuja tilaat norjastaIhan vaan pakastekatkarapuja. Mä tykkään kaikista ravuista ihan hitosti.
Toki hyviä ovat kuningasravutkin mutta ei pääse lähellekkään joki/täplärapua.Kunnon rapuja tilaat norjasta
Tämä ei ole rapuvale: Norjassa pyydetään jopa kaksimetrisiä rapuja - Ulkomaat - Uutiset - MTV.fi
Nakkaatko legot pesukoneeseen? Miten linkous, kestääkö laittaa 1600rpm?Hammaspyykkiaika. Öitä!
Entä kuivausrumpu?Nakkaatko legot pesukoneeseen? Miten linkous, kestääkö laittaa 1600rpm?
Mä jo luulin, että vois onnitella, mut ny joutuukin tyytymään onnitteluihin toivottavasti mieluisasta talosta. Plääh.Ei nyt ihan. Sillä on vielä pienempi kämppä ko mulla mutta osu tähdet kohdalleen yhen tönön kanssa sillee että oli pakko tarttua tarjoukseen. Alkuun vuokralla ja jos siltä tuntuu nii sit voi harkita sen ostamista.
Kutistuvatko? No lapsille vois sitten jättääEntä kuivausrumpu?