The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Muuttosiivouksen ulkoistamisessa on se hyvä puoli, että voi heti raahata siivouskamppeet uuteen kämppään ja siivooja siivoaa sen vanhan kämpän omillaan.

Mutta meilläpä on alkupalana salaattia ravuilla ja kananmunilla ja pääruokana silakkapihvejä kermaviilikastikkeella. Ja mulla on jo nälkä! :p
Toi lähtösiivouksen ulkoistaminen on muuten oikeesti ihan harkinnan arvoinen asia. Ainakin kandee soittaa läheiseen siivouspartioon tai vaik kysyä taloyhtiön siivoajalta et mitä lähtösiivous maksaisi. Etenkin jos välissä on paljon kilsoja ja varmuudella uudessa osoitteessa tarpeeksi tekemistä.
Jos parilla satasella pystyy fiksuuttamaan aikataulujaan ja vähentämään mersulla sahattuja kilsoja niin se on halpaa kuin saippua.
 
Toi lähtösiivouksen ulkoistaminen on muuten oikeesti ihan harkinnan arvoinen asia. Ainakin kandee soittaa läheiseen siivouspartioon tai vaik kysyä taloyhtiön siivoajalta et mitä lähtösiivous maksaisi. Etenkin jos välissä on paljon kilsoja ja varmuudella uudessa osoitteessa tarpeeksi tekemistä.
Jos parilla satasella pystyy fiksuuttamaan aikataulujaan ja vähentämään mersulla sahattuja kilsoja niin se on halpaa kuin saippua.
No mulla on muuttomatkaa kaikki 1km :D ja tonne talolle pääsee kyl siivoo etukäteen et en usko sen aiheuttavan mitään ylimääräistä stressiä. Mulla sattuu oleen vielä helmikuun viiminen viikko talviloma nii siinä on hyvä aika siivoilla :D
 
Ei nyt ihan. Sillä on vielä pienempi kämppä ko mulla :D mutta osu tähdet kohdalleen yhen tönön kanssa sillee että oli pakko tarttua tarjoukseen. Alkuun vuokralla ja jos siltä tuntuu nii sit voi harkita sen ostamista.
Mä jo luulin, että vois onnitella, mut ny joutuukin tyytymään onnitteluihin toivottavasti mieluisasta talosta. Plääh.

Mut jos mies on mieluisa ja tykkää sinusta, niin epäilemättä hän tiensä tuonnekin löytää, joten jatkossa voi olla lisää onniteltavaa?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä