Mä en enää muista kun oin tän katon alla ollut 22 vuotta. Sillon kun ostettiin Espanjasta kämppä, meni melkein vuosi että sinne meno alkoi tuntua kotiinpaluultaTulipas mieleen, miten ihana on eka yö uudessa kodissa.
Mä en enää muista kun oin tän katon alla ollut 22 vuotta. Sillon kun ostettiin Espanjasta kämppä, meni melkein vuosi että sinne meno alkoi tuntua kotiinpaluultaTulipas mieleen, miten ihana on eka yö uudessa kodissa.
Lapissa?Jos se nyt rikki menee, nii vois tulla halvemmaks korjauttaa se jossain liikkeessä?
Älä erehdy moiseen. Kuivaava pesukone on keksitty paikkaan jossa ei ole tilaa leveys- tai korkeussuunnassa ja jossa ei ole kovin paljon pyykkiä. Poikamiehen vehje.Mä kaipaan kuivausrumpua noin kerran kuussa. Siksipä ostan seuraavalla kerralla kuivaavan pesukoneen. Niissä on kaikkea muutakin kivaa.
Nykykoneet ny vaan on tehty semmoisiksi, että uuden saat halvemmalla kuin korjauksen,Jos se nyt rikki menee, nii vois tulla halvemmaks korjauttaa se jossain liikkeessä?
Jossain päin tellusta saa aivan varmasti rahalla ostettua tissit myös 12-vuotiaalleTuolla keskimmäisellä on kyllä ihmeen hyvät tissit 12 vuotiaaksi.
Hyvä pointti. Mistähän sais 40+ äijjälle terhakasti seisovan 30cm stagan?Jossain päin tellusta saa aivan varmasti rahalla ostettua tissit myös 12-vuotiaalle
Ostetut tissit kiinnostaa tasan tarkkaan yhtä vähän kuin ostettu pimppa.Jossain päin tellusta saa aivan varmasti rahalla ostettua tissit myös 12-vuotiaalle
Mitä äijä sillä tekis? Kantas saunavettä?Hyvä pointti. Mistähän sais 40+ äijjälle terhakasti seisovan 30cm stagan?
no oishan se ristuksen kätevää jos vois kantaa kolmea sankkoa kahden sijaanMitä äijä sillä tekis? Kantas saunavettä?
Niin ois. Mut kestääkö polvet?no oishan se ristuksen kätevää jos vois kantaa kolmea sankkoa kahden sijaan
Synnyinlahjana itelle tullut. Eikait muuten voi saahakkaan.Hyvä pointti. Mistähän sais 40+ äijjälle terhakasti seisovan 30cm stagan?
Keskimmäinen ehkä 14v mutta siis lapsi.Tuolla keskimmäisellä on kyllä ihmeen hyvät tissit 12 vuotiaaksi.