The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Koska kaikkea pitää kokeilla, kävin jollain hemmetin dance-tunnilla. Näköjään liikunta voi olla myös iloista ja kivaa eikä aina veri suussa maksimitehoilla.

Ainaki kaikki muut oli iloisia ja niitä nauratti mun joraaminen :cautious:
 
Näkyy lämpöpumppu kuivausrumpujen hinnat lähtevät 500 eurosta.
Mieleltä löytyy yli tonnin vehkeitä. Kallein oli n. 2500e. Eli jos se kestäis 15v (tuskin) niin noiden halvimpien ei tarttis kestää kuin kolme vuotta kerrallaan ja viidessätoista vuodessa tekniikka kehittyy jo huimasti. Viisitoistavuotta sitten ei esim ollut lämpöpumpputekniikkaan perustuvia kuivausrumpuja.
 
Mä kaipaan kuivausrumpua noin kerran kuussa. Siksipä ostan seuraavalla kerralla kuivaavan pesukoneen. Niissä on kaikkea muutakin kivaa. :p
Älä erehdy moiseen. Kuivaava pesukone on keksitty paikkaan jossa ei ole tilaa leveys- tai korkeussuunnassa ja jossa ei ole kovin paljon pyykkiä. Poikamiehen vehje.
Ja voin vakuuttaa, että poikamieskin tykkää kun on pesutuvassa kunnon pesukone, erillinen kuivausrumpu ja vieressä kuivaushuone jossa kuuden kilovatin puhallin.
 
Jos se nyt rikki menee, nii vois tulla halvemmaks korjauttaa se jossain liikkeessä?
Nykykoneet ny vaan on tehty semmoisiksi, että uuden saat halvemmalla kuin korjauksen,

Kototönölle kun hankittiin pesukone, niin se hankittiin lapsiperhekäyttöön ja se pyöri vissiin neljä koneellista päivässä. Kun sähkömotorin hiilet paloivat loppuun, niin edessä oli varaosien metsästys. Kahden hiilipalan hinnalla olis saanu uuden pesukoneen. Vaikka tein työn itse.

Mut silti jos koneessa lukee Miele tai Bosch niin niin noi ny kumminkin edes hieman koittaa pitää kiinni siitä vähäisestä laatuimagosta mikä niillä joskus oli.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä