Jotain tekemistä sentään... Nyt odottelen, että päivä valkenisi niin näkis imuroida luonnonvalossa. Jotenkin se ei ole sama keinovalossaVuosia sitten kun olin pitkällä sairaslomalla niin tein samaa.
Jotain tekemistä sentään... Nyt odottelen, että päivä valkenisi niin näkis imuroida luonnonvalossa. Jotenkin se ei ole sama keinovalossaVuosia sitten kun olin pitkällä sairaslomalla niin tein samaa.
Vai suomalaiseen kultturiin...pikemminkin plussalainen kulttuuri kyseessä.Kiitoksia. Et ole vielä päässyt sisälle suomalaiseen kulttuuriin?
Höh, hali.Terkkarireissu suoritettu. Mä en ole terve!
Shoppailin tylsyyteen silitysraudan. Nyt on aikaa silittää.
Täällä!Onks kaikki vetäytyneet talviunille?
Mutkun mä sain silitysraudan! En oo varmaan viiten vuoteen silittänyt, en malttanut millään lopettaa!Ei ihme että läppärikin jo päivittelee kun tyyppi on notkunu päivän himassa riekkumatta ketjussa.
Paheksun!
ei ollu yhtään cool selitysMutkun mä sain silitysraudan! En oo varmaan viiten vuoteen silittänyt, en malttanut millään lopettaa!
sattuuhan sitäVoihan perse, nyt vasta huomasin kuitista, ettei myyjä/ harjoittelija veloittanut kaikista ostoksista.
Myyjän moka.Voihan perse, nyt vasta huomasin kuitista, ettei myyjä/ harjoittelija veloittanut kaikista ostoksista.
Tekis kyl mieli käydä talviunille.Onks kaikki vetäytyneet talviunille?
Joo sattuu mokia joskus,yleensä toisin päinsattuuhan sitä
Jep, onneksi on kyseessä vain yksi 3.90 ja yksi 0.89 ostosMyyjän moka.
iltaa,jakamista huomiseen aamuun.Iltoja..voi huoh, ei huvittais taas aamulla nousta kuudelta töihin..väsy on aina ihan hirvee, niin illalla kuin aamulla.
Viikonloppuna sit saa nukkua, kai. Mies on vapaalla sillon, josko se nousis jossain vaiheessa ensin..
Mites teillä moiseen liemeen päädyttiin?Kebabia ranskalaisilla. Muut valmiita paitsi jogurttikastikkeen tein itse +leikoin kurkun ja tomaatin. Syödään kertiksiltä.
Ei pysty nyt leikkimään Gordon Ramseyta kun vesiputket jäässä, about kaikki astiat padat kattilat jne likaisina. Niin viemäriki jäässä ei pysty kykeneen ees käsinpesuun.
Viikonloppuna vahingossa otin irti sulanapitokaapelin kun laitoin auton roikannokkaan. Tai siis en muistanut laittaa takaisin kun jonkun aikaa oli kaksi autoa roikannokassa.Mites teillä moiseen liemeen päädyttiin?
Auts.Viikonloppuna vahingossa otin irti sulanapitokaapelin kun laitoin auton roikannokkaan. Tai siis en muistanut laittaa takaisin kun jonkun aikaa oli kaksi autoa roikannokassa.
Just silloin kun tuli taas -30 pakkanen yöllä.