Entä onko hartiat jumissa?perhana ku huimaa taas, verenpaine ok, verensokeri oli 19.30 4.3 nyt oli 4.1. Eipähän tarvia ottaa lääkettä tänään. Söin sitten kiiwin ja myslipatukan.
Ei oo yhtään. Joskus on, mut ei nyt.Entä onko hartiat jumissa?
Mä voin lämmittää sua.Hrrrrr.... Sormet ovat jäässä, varpaat ovat jäässä, kaikki on jäässä... Voiskohan tuota silitysrautaa käyttää lämmittimenä?
Kauniita unia!Öitä!
Kauon jaksoitkin tingata meidän kanssa, öitäÖitä!
Kyllästyin vääntämään itsekseni ja menin nukkumaan, sori nyt. Alkoi väsyttämään treenin jälkeenKauon jaksoitkin tingata meidän kanssa, öitä
Auts. No, täällä sataa kaatamalla vettäHuomenta...taas prkl -32 astetta..
Niin miunkin mielestä..vaan ehkä sit viikonloppuna..-25 eikös pitänyt lauhtua.... pökköä pesään
Kävin kattoo mittaria, pakkasta tullut lisää kaksi astetta aamusta. Sähkölaskua ootellessa...täällä lauhtui jo pariin kymppiin
Täällä tullut yksi aste lisää. Nyt on -25.Kävin kattoo mittaria, pakkasta tullut lisää kaksi astetta aamusta. Sähkölaskua ootellessa...
mulla meni kovimpien pakkasten aikaan 200kWh päivässä ja spotin keskihintakin on ollut täysin riittäväKävin kattoo mittaria, pakkasta tullut lisää kaksi astetta aamusta. Sähkölaskua ootellessa...
Hui. Itse odotan ettei 300 eukkaa menisi rikki. Täytyy hommata lisää puitamulla meni kovimpien pakkasten aikaan 200kWh päivässä ja spotin keskihintakin on ollut täysin riittävä
tulee varmaan uus kk-ennätys sähkölaskuun, entinen oli noin 500€
Ei tietenkään, mutta se kirpasee yleensä kerran vuodessa, sähkölasku kerran kuussaei se puilla lämmittäminenkään ole ilmasta jollei satu saamaan niitä lahjoituksena