Lidlin muusi menee meillä kuin väärä raha. Ei haise eikä maistu teolliselta.valmismuusi on :x
Lidlin muusi menee meillä kuin väärä raha. Ei haise eikä maistu teolliselta.valmismuusi on :x
hyvä tietää tuokinLidlin muusi menee meillä kuin väärä raha. Ei haise eikä maistu teolliselta.
harjottele kamarissa ettei tuu vierotusoireitaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28028442:Iltaa :wave:
.... Tuli niin ikävä ratsastusta, että pakko saada joku väli johonkin, että kerkeis ratsasteleen
Mä niin tiesin, että joku teistä vääntää tästä asiasta jotain tällaista. Se on ihan eriasia ratsastaa, kuin ratsastaa...harjottele kamarissa ettei tuu vierotusoireita
saa varmasti, tai ainakin lähes varmastiAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28028528:Mä niin tiesin, että joku teistä vääntää tästä asiasta jotain tällaista. Se on ihan eriasia ratsastaa, kuin ratsastaa...
Enkä oo koskaan kuullu, että makuuhuoneessa ratsastamisesta saa hyvät lihakset jalkoihin ja pakaroihin...
Niiiiiii Oon mä ehkä kerran koittanukisaa varmasti, tai ainakin lähes varmasti
tai ainakin kannattaa koittaa
En kyllä tiedä, kun mä saan yleensä suoraan sen sakon.Suht hyvä keli oli ajella tänään kun aura oli mennyt just ja tuolloin tammikuussa kun kamera välkähti oli ihan normi talvipakkaskeli.
Montakohan huomautusta tarvitaan että tulee jo sakko? Vaikka ylinopeutta olisi vain vähän?
Mun auton nopeusmittari näyttää kahdella eri nopeusnäytöllä pikkasen vähemmän kuin "viisari".
Mua harmittaa että talvella on kylmä että pitää käyttää tumppuja, kukaan ei nää kun mä yritän näytellä keskaria :|traffic rage on vakava tauti :hug:
pidetään mielessä että jos näkyy koko tumppu niin siellä tölöhöttää sisässä keskari pystyssäMua harmittaa että talvella on kylmä että pitää käyttää tumppuja, kukaan ei nää kun mä yritän näytellä keskaria :|
Mun piti perjantaina näytellä tumppua kun nuoret miehet käveli risteysalueella keskellä tietä, vaikka vieressä oli kävelytie alikulkutunneleineen ja piennartakin oli pitkän matkaa jäljellä. Uralla kävelivät kun ei ollu lunta, eivätkä perkeleet edes meinanneet väistää kun mää tulin :kieh: Saanko ens kerralla vähän tuuppasta, ihan pikkusen vaan?pidetään mielessä että jos näkyy koko tumppu niin siellä tölöhöttää sisässä keskari pystyssä
Onneks ei siellä tarvii autoilla, toivottavasti ikinä. Kävellen ja julkisillakin oli jo melko kammottavaa, ja hyi hele miten törkeitä linkkukuskejakin.Tulipaha ajettua sivuluisussa matka sinne ja takas. Ohan kyl pk-seutu taas huomisaamuna liikennejumissa. Sanokaa mun sanoneen.
sole poka mikhänOnneks ei siellä tarvii autoilla, toivottavasti ikinä. Kävellen ja julkisillakin oli jo melko kammottavaa, ja hyi hele miten törkeitä linkkukuskejakin.
Mää olisin varmaan kaveripiiristäni se joka tommosia väsäilee :xmas:
Voisko teidän parhaat ystävät tehdä näin?
Omastani en epäilis sekuntiakaan
Tää on muuten totta. Joku Mummon muusi on hyi ällöä (vaikkei sitä saa ääneen sanoa lasten kuullen) jopa meistä aikuisista..maistuu niin jotenkin jauhoiselta tai joltain.Lidlin muusi menee meillä kuin väärä raha. Ei haise eikä maistu teolliselta.
Kai siihenkin tottuis jos olis pakko, mutta onneksi mun ei oosole poka mikhän
minäkin 18v iässä siellä aloin ajelemaan enkä ennen ollut ajanut juuri edes asvaltilla
aijaa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28028658:Niiiiiii Oon mä ehkä kerran koittanuki
Mut nyt mä koitan houkutella Masan tonne mein makuuhuoneeseen, josko se tulis heittää hiekat mun silmille..
Öitä nussukat :kiss:
ruutiksen tai famin on turha yrittää vääntää tästäkin jotain pervoja, te ootte niin helppoja ja ennalta-arvattavissa
mulla onkin sormikkaatMua harmittaa että talvella on kylmä että pitää käyttää tumppuja, kukaan ei nää kun mä yritän näytellä keskaria :|