Joo.tyypillinen suomalainen kuski siis
Perkele, jos joku meinaa päälle ajaa, niin pitäähän siitä nyt huomauttaa. Tai ihan vähintään töötätä.
Niin minäkin.Paheksun
Joo.tyypillinen suomalainen kuski siis
Niin minäkin.Paheksun
juu, älä puhuHyvin olen selvinnyt. Omista sakoistani en nyt sitten tohdi puhua mitään.
tietysti pitääJoo.
Perkele, jos joku meinaa päälle ajaa, niin pitäähän siitä nyt huomauttaa. Tai ihan vähintään töötätä.
Niin minäkin.
Siis olet, mun piti tuonne kirjoittaa. Kirjoitusvirhepaholainen!juu, älä puhu
niin olen, hyvä mä =)
tuskin kuitenkaan ainoa olen
Olen samaa mieltä. Tosin olen itsekin joskus ollut karvanaamari, mutta yritin aina huomioida muut autoilijat.karvanaamarit on kyllä perseestä, aniharva älyää antaa tietä
mäkin olen ex mutta mulla se tienanto ei jääny yritykseenOlen samaa mieltä. Tosin olen itsekin joskus ollut karvanaamari, mutta yritin aina huomioida muut autoilijat.
saman verran kuin hereillä olevaaSaako nukkuvaa ihmistä pahoinpidellä?
Sama juttu. Ihan älytöntä aiheuttaa vaaratilanteita ja kerätä perään 20 auton jonoa.mäkin olen ex mutta mulla se tienanto ei jääny yritykseen
mä todella kurvasin bussipysäkille jos taakse kertyi jonoa
Eli pitkään ja kivuliaasti?saman verran kuin hereillä olevaa
Tuli keskarista mieleen... Pari vuotta sitten mentiin Helsinkiin minä, äiti ja mummu ja juututtiin jonkun karavaanarin perään pitkäksi aikaa ja ohi ei päässyt millään, eikä voinut sitten tietä antaa millään.
Kun vihdoin päästiin ohi, mummu totesi, että "Mä näytän keskaria tolle, kun se ei päästäny ohitte!" Ja mummu vetäs keskisormen pystyyn takapenkiltä ja olisitte nähnyt sen karavaanarin ilmeen. Mua nauratti niin, etten meinannut tiellä pysyä! Ja kun mummu ei ole mikään seniili, vaan ymmärtää juurikin, mitä tekee. Toivottavasti pysyy niin mahdollisimman pitkään!
justiinsa niinEli pitkään ja kivuliaasti?
katos, mä en edes huomannutSiis olet, mun piti tuonne kirjoittaa. Kirjoitusvirhepaholainen!
Toissakesänä olin porissa niin illalla kävin sapuska ahakemassa niin tuli keskusta liikenevaloissa joku jannu minun autoon vänkärin ovesta! Istu pnekille ja hetken katteli siinä minua ja totesi että nyt tais tulla väärä auto ja lähti niin että ovi jäi auki.
Joo, no kyllähän tolla joskus mun peräänkin on lähdetty, mutta olen joskus sellaisen pysättänytkin.mä en paljon kesua uskalla näytellä liikenteessä kun kerran sen tein ja auto lähti perään,onneks sain sen eksytettyä
toinen vähän samantyyppinen aikoinaan kun joku tuli törttöilee ja ex veti herneen neään ja näytti kesua ja tööttäili ja liikennevaloissa sit kyseinen auto tuli valoihin samaan aikaan ja ukko hyppäs autosta ulos...ei muutaku ovet lukkoon äkkiä ja kauhulla aateltiin et se tulee ikkunasta sisään mut rähjäs vaan ulkopuolella,onneks vihreet vaihtu ni päästiin nopeesti pois ja kurvattiin ekasta risteyksestä pois vaikka ei meijän pitänyt kyseiseen suuntaan mennä mutta otettiin varuiks mutkan kautta.
netissä kaikki karvaperseet on fiksuja mutta tienpäällä niitä et nää
netissä kaikki karvaperseet on fiksuja mutta oikeassa elämässä niitä et nää
Mulle kävi takavuosina Venäjällä samalla lailla. Ne kyttää siellä autoja, missä on Suomen kilvet, että pääsee varastelemaan.Toissakesänä olin porissa niin illalla kävin sapuska ahakemassa niin tuli keskusta liikenevaloissa joku jannu minun autoon vänkärin ovesta! Istu pnekille ja hetken katteli siinä minua ja totesi että nyt tais tulla väärä auto ja lähti niin että ovi jäi auki.
Ai tähän tyyliin?Toissakesänä olin porissa niin illalla kävin sapuska ahakemassa niin tuli keskusta liikenevaloissa joku jannu minun autoon vänkärin ovesta! Istu pnekille ja hetken katteli siinä minua ja totesi että nyt tais tulla väärä auto ja lähti niin että ovi jäi auki.