niin justiinsa, me ollaan vaikeita ja yllätyksellisiäaijaa :xmas:
niin justiinsa, me ollaan vaikeita ja yllätyksellisiäaijaa :xmas:
Onkos siellä tullut paljonkin lunta?Tulipaha ajettua sivuluisussa matka sinne ja takas. Ohan kyl pk-seutu taas huomisaamuna liikennejumissa. Sanokaa mun sanoneen.
jooniin justiinsa, me ollaan vaikeita ja yllätyksellisiä
en mä ainakaan tumputtelemikäs tumputus ilta täällä tänään on menossa opcorn:
en mäkään mutta nyt oli pakko kun toinen aloitti :kieh:Mä en harrasta keskaria. Tarpeen tullen vaikka pysäytän.
:Oen mä ainakaan tumputtele
mun manööveri on vilkutella pitkiäMä en harrasta keskaria. Tarpeen tullen vaikka pysäytän.
:OMun piti perjantaina näytellä tumppua kun nuoret miehet käveli risteysalueella keskellä tietä, vaikka vieressä oli kävelytie alikulkutunneleineen ja piennartakin oli pitkän matkaa jäljellä. Uralla kävelivät kun ei ollu lunta, eivätkä perkeleet edes meinanneet väistää kun mää tulin :kieh: Saanko ens kerralla vähän tuuppasta, ihan pikkusen vaan?
Näin jonkun fiksun äidinkin joka anto lapsensa ajaa potkukelkalla keskellä ajokaistaa. Se mamma käänty vielä kattomaan että varmasti näki että auto tulee, mutta eipä vaan sanonu kakarallensa mitään. Voi vee sanoin minä! Lapsille en sentään tohtinu tumppua heilutella.
Nii sulla oli ne sormeiluvehkeet :xmas:en mä ainakaan tumputtele
pitkät sellaisetNii sulla oli ne sormeiluvehkeet :xmas:
mä otan vain huomautuksai ei pitäis kyllä niitäkään mutta nuo oli vasta ekat kortinoloajaltaniEn kyllä tiedä, kun mä saan yleensä suoraan sen sakon.
Juu, noi mittarit yleensä vähän valehtelee.
niinhän nuo taitaa näyttääkaikki nopeusmittarit näyttää reilusti liikaa, tyypillinen virhe on 80-100 vauhdissa siinä 5 tai 7
:hug:Tää on taas sitä aikaa, et kaikki on yhtä helvatan tuskaa :headwall:
ei kiva :hug:Tää on taas sitä aikaa, et kaikki on yhtä helvatan tuskaa :headwall:
Mä näytän keskaria, pysäytän ja rähjään. :saint:Mä en harrasta keskaria. Tarpeen tullen vaikka pysäytän.
Juueitod.fi. Ku oliski jottain mitä tälle vois tehä, muttako ei.ei kiva :hug:
Hyvin olen selvinnyt. Omista sakoistani en nyt sitten tohdi puhua mitään.mä otan vain huomautuksai ei pitäis kyllä niitäkään mutta nuo oli vasta ekat kortinoloajaltani
tyypillinen suomalainen kuski siisMä näytän keskaria, pysäytän ja rähjään. :saint:
PaheksunMä näytän keskaria, pysäytän ja rähjään. :saint:
:hug:Tää on taas sitä aikaa, et kaikki on yhtä helvatan tuskaa :headwall: