kahvikirahvi
Mulla haluttais munaa. Paistettua taas. Ja jäätelöä. Ja....Kauheen levoton olo, vois tehä vaiks suursiivouksen...kahviikin tekis mieli
Mulla haluttais munaa. Paistettua taas. Ja jäätelöä. Ja....Kauheen levoton olo, vois tehä vaiks suursiivouksen...kahviikin tekis mieli
no ei minkäänlaisiaMillaset pikkarit sul muuten on päällä? :saint:
ei nyt tähän aikaan enää kahvia :OKauheen levoton olo, vois tehä vaiks suursiivouksen...kahviikin tekis mieli
Haluja, haluja ookkonää raskaana Vaiko sekö aika kuusta?Mulla haluttais munaa. Paistettua taas. Ja jäätelöä. Ja....
juuri kanssa kirjoitin munistaMulla haluttais munaa. Paistettua taas. Ja jäätelöä. Ja....
ois pitäny sanoa tarkka kellonaika, hyvissäajoin meinaa eri asioita ite kullekkinEntäs sellanen "tulisitteko hyvissä ajoin kotia kun pp nukkuu kuitenkin automatkan, ettei sen ilta sitten venähdä?" Onko miehen "hyvissä ajoin" kaikkina vuorokaudena aikoina sama kun tulla "hyvissä ajoin" esim baarista kotiin?
Mä söin tonnikalasalaattia jädee mun ei auta pistää suuhuni kun se ei sit jää siihen yhteen.Mulla haluttais munaa. Paistettua taas. Ja jäätelöä. Ja....
mä kerran kaupan parkkipaikalla olin menossa autooni ja ihmettelin kun ei ovet aukeaEhkä mä oon vaan tyytyväinen mun mieheen
Yks talvinen aamu menin autoon. Panin avaimen virtalukkoon ja ihimettelin, ku auto ei startannukkaa. Yritin hetken ja ihimettelin mikskä auton sisusta näyttää ouvolta eikä ollu tuttuja tavaroita. Tyynen rauhallisesti nousin naapurin autosta pois ja siirryin takana olevaan autoon, joka sitte kuitenni starttasi hiukka paremmin. Sattuuha sitä paremmissaki piireissä
Ainahan sitä haluttaa kaikenlaista Ei oo se aika kuusta, enkä oo raskaanakaan.Haluja, haluja ookkonää raskaana Vaiko sekö aika kuusta?
Joo yritän pitää järjen päässä ja olla nyt laittamatta sitä kahveetaei nyt tähän aikaan enää kahvia :O
mutta munaleivät olis
Mää taidan jättää asian sikseen, olla hiljaa ja huokasta raskaasti teidän sukupuolilajillenne. Ja meen tekeen sitä munaa.ois pitäny sanoa tarkka kellonaika, hyvissäajoin meinaa eri asioita ite kullekkin
olisko tämä kenties väärä ketju :xmas:Ai Data on "kieltänyt" Astrolabea lukeamasta heille suunnattua kyselyketjua? Koska Astrolabe on niin herkkä ettei ehkä kestä sitä? Ja silti, Data, odotat omien lastesi tyynesti hyväksyvän sen ,että jätät heidät ja lähdet Astron perään Helsinkiin kun Astrolla on tylsää P-Karjalassa?
On siinä suojelun kohteet taas valittu oikein.
ei miehet käytä pikkareita,ne käyttää kalsareita jos nyt niitäkäänMillaset pikkarit sul muuten on päällä? :saint:
sama vika rahikaisellaAinahan sitä haluttaa kaikenlaista Ei oo se aika kuusta, enkä oo raskaanakaan.
kaakaota?Joo yritän pitää järjen päässä ja olla nyt laittamatta sitä kahveeta
Entäs teetä tai kaakaoo?Joo yritän pitää järjen päässä ja olla nyt laittamatta sitä kahveeta
Ruutishan kysy voisko siltä joku riisua pikkaritei miehet käytä pikkareita,ne käyttää kalsareita jos nyt niitäkään
mut nyt menen, heippistä vaan!
Ei yhtää tee mieli nyt sellasta...teetä voiskin laittaakaakaota?
stringejäei miehet käytä pikkareita,ne käyttää kalsareita jos nyt niitäkään
mut nyt menen, heippistä vaan!
teekin parempaa tähän aikaan kuin kahviEi yhtää tee mieli nyt sellasta...teetä voiskin laittaa
me nyt vaan ollaan tämmösiä, minkäpä sille voiMää taidan jättää asian sikseen, olla hiljaa ja huokasta raskaasti teidän sukupuolilajillenne. Ja meen tekeen sitä munaa.
Ihanaa ku sä oot tollai :kiss:me nyt vaan ollaan tämmösiä, minkäpä sille voi