• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ehkä mä oon vaan tyytyväinen mun mieheen :D

Yks talvinen aamu menin autoon. Panin avaimen virtalukkoon ja ihimettelin, ku auto ei startannukkaa. Yritin hetken ja ihimettelin mikskä auton sisusta näyttää ouvolta eikä ollu tuttuja tavaroita. Tyynen rauhallisesti nousin naapurin autosta pois ja siirryin takana olevaan autoon, joka sitte kuitenni starttasi hiukka paremmin. Sattuuha sitä paremmissaki piireissä :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
kkkkn
Ai Data on "kieltänyt" Astrolabea lukeamasta heille suunnattua kyselyketjua? Koska Astrolabe on niin herkkä ettei ehkä kestä sitä? Ja silti, Data, odotat omien lastesi tyynesti hyväksyvän sen ,että jätät heidät ja lähdet Astron perään Helsinkiin kun Astrolla on tylsää P-Karjalassa?

On siinä suojelun kohteet taas valittu oikein.
 
Ehkä mä oon vaan tyytyväinen mun mieheen :D

Yks talvinen aamu menin autoon. Panin avaimen virtalukkoon ja ihimettelin, ku auto ei startannukkaa. Yritin hetken ja ihimettelin mikskä auton sisusta näyttää ouvolta eikä ollu tuttuja tavaroita. Tyynen rauhallisesti nousin naapurin autosta pois ja siirryin takana olevaan autoon, joka sitte kuitenni starttasi hiukka paremmin. Sattuuha sitä paremmissaki piireissä :D
mä kerran kaupan parkkipaikalla olin menossa autooni ja ihmettelin kun ei ovet aukea

olikin jonkun toisen auto ja mun auto oli vähän kauempana samassa rivissä :)

en onneksi avaimella kokeillut vaan kauko-ohjaimella
 
Ai Data on "kieltänyt" Astrolabea lukeamasta heille suunnattua kyselyketjua? Koska Astrolabe on niin herkkä ettei ehkä kestä sitä? Ja silti, Data, odotat omien lastesi tyynesti hyväksyvän sen ,että jätät heidät ja lähdet Astron perään Helsinkiin kun Astrolla on tylsää P-Karjalassa?

On siinä suojelun kohteet taas valittu oikein.
olisko tämä kenties väärä ketju :xmas:
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä