pösilöRuutishan kysy voisko siltä joku riisua pikkarit
pösilöRuutishan kysy voisko siltä joku riisua pikkarit
:hug:me nyt vaan ollaan tämmösiä, minkäpä sille voi
Mä menin ihan avaimella sissää.mä kerran kaupan parkkipaikalla olin menossa autooni ja ihmettelin kun ei ovet aukea
olikin jonkun toisen auto ja mun auto oli vähän kauempana samassa rivissä
en onneksi avaimella kokeillut vaan kauko-ohjaimella
sä ymmärsit nyt ihan väärin :xmas:Ruutishan kysy voisko siltä joku riisua pikkarit
Hyvää yötä :kiss:
Mä menin ihan avaimella sissää.
Oli lukossa ja mun auton avain kävi naapurin auton oveen
eikö ovet ollut lukossa vai kävikö omasi?
ohoOli lukossa ja mun auton avain kävi naapurin auton oveen
mullakin herätys 6.30Melkein vois lähteä nukuksimaan, seiskalta ylös
Sitten et jätä meille vaihtoehtoja kuin toivottaa hyvää yötä ja kauniita uniaMelkein vois lähteä nukuksimaan, seiskalta ylös
oli oikein yleistä seitkytluvun autoissaoho
tai en minä tiedä kuinka yleistä tuo on että käy
aioli oikein yleistä seitkytluvun autoissa
Yeps, unia.Sitten et jätä meille vaihtoehtoja kuin toivottaa hyvää yötä ja kauniita unia
niin ja hyvää yötä =)Melkein vois lähteä nukuksimaan, seiskalta ylös
Mitään oo väärin ymmärretty. *riipaisee hiiteen ruutiksen pitsipöksyt*sä ymmärsit nyt ihan väärin :xmas:
Ruutista vain hävetti ku jäi kiinni pitsipöksyjen käytöstäMitään oo väärin ymmärretty. *riipaisee hiiteen ruutiksen pitsipöksyt*
*huiskuttaa voitokkaana trofeeta*voi yhen kerran teidän kanssa :kiss:
näillä kympeillä saa jo pitää ihan mitä haluttaaRuutista vain hävetti ku jäi kiinni villahousujen käytöstä
äläpäs yleistä :stick:voi yhen kerran teidän kanssa :kiss:
Taitaa olla. Ei ollu kuitenkaa kyse 70-l autosta, oli 90-l kulukuneuvo, pösö.oli oikein yleistä seitkytluvun autoissa
Munkin kympeillä (jee niistä nyt voi jo puhua monikossa ) saa käyttää mitä haluaa :attn:näillä kympeillä saa jo pitää ihan mitä haluttaa
eli seitkytlukulainenTaitaa olla. Ei ollu kuitenkaa kyse 70-l autosta, oli 90-l kulukuneuvo, pösö.
tai olla käyttämättäMunkin kympeillä (jee niistä nyt voi jo puhua monikossa ) saa käyttää mitä haluaa :attn: