Sori K-18Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28030185:Melkosen turha edes toivoa. Tuolla meidän nuoremmalla on selkee rytmi jääny päälle, toisaalta se on hyvä, mut toisinaan vähän vituttaa nousta aina aamusin 6-6.30.
Pidempään se kai oikeesti on, mutta pitempään kuulostaa paremmalta
Mitäs unta sä näit?
Mut mä oon jo yli 18- vuotias..Sori K-18
EI oo kivaa :/ Mut sä voit sitte ottaa päikkärit :hug:Huomenta, miut herätettiin äänekkällä oven sulkemisella. Ja vapaapäivänä..
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28030200:EI oo kivaa :/ Mut sä voit sitte ottaa päikkärit :hug:
Ihan oikeasti? Ettet vaan huijaa? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28030199:Mut mä oon jo yli 18- vuotias..
Huomenta :kiss:Huomenia
Tarviiko näyttää henkkareita? Vai milläs mää mun ikääni ryhdyn todistelemaan?Ihan oikeasti? Ettet vaan huijaa? :xmas:
Toivottavasti ei vaikuta sitte juu yöuniin. Mä en voi ottaa päikkyjä, ku ne on aina yöstä pois..:hug:
Niin voin, toivottavasti se ei sit haittaa yöunia. Huomenna pitää mennä aikaisin töihin.
Alastonkuva riittää. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28030232:Tarviiko näyttää henkkareita? Vai milläs mää mun ikääni ryhdyn todistelemaan?
Huomenta :kiss:Huomenia :kiss:
Ei oo mun aamu.
HyväHuomenta! ja oli hyvät unet
jokos elämä voittaaHuomenia!
:kieh:Huomenta, miut herätettiin äänekkällä oven sulkemisella. Ja vapaapäivänä..
uuuhhSori K-18
YV:tä pukkaa...Alastonkuva riittää. :xmas:
niin munkin mielestäAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28030185:Melkosen turha edes toivoa. Tuolla meidän nuoremmalla on selkee rytmi jääny päälle, toisaalta se on hyvä, mut toisinaan vähän vituttaa nousta aina aamusin 6-6.30.
Pidempään se kai oikeesti on, mutta pitempään kuulostaa paremmalta
letkeetä meininkiäHuomenia
[video=youtube;E5fhax_wOs4]http://www.youtube.com/watch?v=E5fhax_wOs4[/video]
voi että :hug:Olipa illalla olo...mahaan koski niin ettei tienny miten päin olla, välillä tuntui et alkais oksettamaan..ei onneks kuitenkaan. Jonkin aikaa siinä pyörin ja mietin et mitä hittoa täs uskaltaa tehdä mut meni kai se lopulta ohi kun olin nukahtanu.
Nyt jo parempi vaikka pitää vähän miettiä mitä uskaltaa syödä..
Nitinati, valivali... Saukkua pukkaa.Huomenta :kiss:
Kuis nyt silleen?