sun pitää Lillukka viitata siihen alkuperäiseen kuvaan eikä tohon aijaan halpaan kopioonPerkele, miten tuon saa liikkuvana?
sun pitää Lillukka viitata siihen alkuperäiseen kuvaan eikä tohon aijaan halpaan kopioonPerkele, miten tuon saa liikkuvana?
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28030563:Ei se lääkäri sitten soittanu mulle sillon viimme viikolla
Kannattaisi varmaan käydä huutamassa kun noin kauan kestää : /Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28030563:Ei se lääkäri sitten soittanu mulle sillon viimme viikolla Jos tänään ei lausunnot tuu meen vaikka käymään ja annan sellasta ärräpäätä sille lääkärille ettei tosikaan.
Ja kai mun pitääs uudelleen muutenkin mennä josko sais jotain vahvempaa lääkettä,ku sattuu kankkuun ja reiteen niin ketusti kävely. Tulis jo kuuma kesä,jos sitten vähän edes helpottaisi :attn:
:hug: sinne myös..:hug:
Mikä siinä on että mä saan nää taudit aina pitkä aikasena ja muksut oksentelee vaan pari kertaa :ashamed: Ihanaa, etteivät saa pahana mutta miks mä??
No kun se on mun koneelta.. Mulla on iso kasa hymiöitä koneella.sun pitää Lillukka viitata siihen alkuperäiseen kuvaan eikä tohon aijaan halpaan kopioon
no pudota se dropboxiin ja viittaa sitten sinneNo kun se on mun koneelta.. Mulla on iso kasa hymiöitä koneella.
Pitäsköhä itekki juoda kahvia? Mää vetelen vaan sipsejä naamariin täälläTöttöröö. Josko sitä lisää aamukaffetta jois ja selviäis elävien kirjoihin.
:kiss:Jannika B - Seuraavaan elämään Lyrics - YouTube
Töihin pitää nyt tämän likan lähteä.
Iltaseen Hanit :kiss: :wave:
Hauskaa työpäivää :wave:Jannika B - Seuraavaan elämään Lyrics - YouTube
Töihin pitää nyt tämän likan lähteä.
Iltaseen Hanit :kiss: :wave:
Kahvia kahvia, sipsit pois :xAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28030668:Pitäsköhä itekki juoda kahvia? Mää vetelen vaan sipsejä naamariin täällä
Kahvia kahvia, sipsit pois :x
Sipsit ei oo kyl millään hyviä. Juustonaksut joo, mut muut ei.[/B]
miks, sipsithän on hyviä kahvin kans
ha, nyt oot väärässä vaikka naiset ei koskaan olekkaan väärässä (oot siis vähemmän oikeessa)Sipsit ei oo kyl millään hyviä. Juustonaksut joo, mut muut ei.
Ei ole enää aamu vaan päivä. :xmas:Töttöröö. Josko sitä lisää aamukaffetta jois ja selviäis elävien kirjoihin.
Sitä on liikenteessä.Kylmää..alle 36 on kuitenkin lämpö, onko meillä kämpässä niin kylmä vai mikähän..patterit on kuitenkin päällä ainakin kolmessa huoneessa.
En viitsi sanoa tähän mitään koska makuasioista on turha kiistellä huonomakuisten kanssa..ha, nyt oot väärässä vaikka naiset ei koskaan olekkaan väärässä (oot siis vähemmän oikeessa)
siis sipsit eli perunalastut ovat hyviä, kaikenmaailman juustonaksut sun muut höpötykset eivät ole
viisas valintaEn viitsi sanoa tähän mitään koska makuasioista on turha kiistellä parempimakuisten kanssa..